Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... ruitje schreef:Ging mij over het eerder geposte stuk waarin gezegd werd dat je alles vanuit het belang van je paard moet doen.
In dat geval zou je in een groot deel van Nederland geen paarden moeten houden en zou je er niet op gaan rijden.
) ikke schreef:ruitje schreef:Ging mij over het eerder geposte stuk waarin gezegd werd dat je alles vanuit het belang van je paard moet doen.
In dat geval zou je in een groot deel van Nederland geen paarden moeten houden en zou je er niet op gaan rijden.
Ehm, niet om het een of ander, maar uit onderzoeken is gebleken dat paarden in het wild niet heel veel ouder dan een jaar of 12 worden.
Ik ken bosjes paarden die, onder toeziend oog van de mens, probleemloos het dubbele halen. Blijkbaar heeft de mens dus wel degelijk iets toe te voegen.......
Netje schreef:ikke schreef:[Ehm, niet om het een of ander, maar uit onderzoeken is gebleken dat paarden in het wild niet heel veel ouder dan een jaar of 12 worden.
Ik ken bosjes paarden die, onder toeziend oog van de mens, probleemloos het dubbele halen. Blijkbaar heeft de mens dus wel degelijk iets toe te voegen.......
Maar hoeveel paarden halen die leeftijd niet of net aan?? Door allerlei blessures en meegefokte ellende zijn dat er ook flink wat...