Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
prugelpiet schreef:Wat ik eingelijk ook niet vknd kunnen, is dat als je langer paardrijd of eigen paard heeft, dat je dan echt uren met regenlaarzen gaat rijden ipv echte paardrijlaarzen
Tammy_ schreef:Nou ja, regenlaarzen zijn vaak breder en hebben profiel, daardoor zijn ze met rijden toch minder veilig. Ook lijkt het me niet prettig zitten, ze zijn een stuk korter, los om je enkel en hebben een bredere schacht. als je ergens PAARD voor zet houdt dit meestal wel in dat het speciaal ontworpen is voor op en om het paard
CRos95 schreef:Ik kwam in het KadeWe (het grootste warenhuis van Europa, staat in Berlijn). Bij Ralph Lauren een ribfluwen blauwe broek tegen. Ik pieste bijna in mn broek van het lachen . thanks guys
Wij paardenmensen lopen gewoon alweer voor op de mode
) en knoopjes onderaan de pijp. En nu zie je dat dus weer, bij leggings bijv.
Tigra_ schreef:inderdaad, vind ik juist schattig. Mijn buren hebben een kindje van acht en die rijd elke dag op haar ponytje met alles in het roze, ziet er zo schattig uit hahaSpianne schreef:Ik vind van die roze mylittlepony-caps echt niet kunnen, en al helemaal niet bij volwassen vrouwen
Bij volwassen misschien niet maar voor kids vind ik ze wel erg leuk.
_San87_ schreef:_merel_ schreef:Ik denk dat ik de meeste kleding wel vind kunnen maar als ik dan terugdenk dat ik vroeger met mn paardrijlaarzen aan, cap op en mn zweep in mn linkerhand (omdat ik rechts fietste en links dan de "binnenhand" was) op de fiets zat, en als niemand keek ik zelfs aan "lichtrijden" deed op de fiets..... OMG!!!
En in de goede galop door de bocht. Dus buitenbeen naar achter, binnenbeen op de singel. Ben blij dat er nog meer van die freaken waren.
Jup, hier nog één. En de verkeersdrempels waren hindernissen waar je dan in verlichte zit overheen moest 'springen'.
rien10 schreef:Wat dacht je van caveletti lopen over de middenstrepen van de weg? We deden t allemaal!,
Lynn_FDA schreef:Ik denk dat ik de meeste kleding wel vind kunnen maar als ik dan terugdenk dat ik vroeger met mn paardrijlaarzen aan, cap op en mn zweep in mn linkerhand (omdat ik rechts fietste en links dan de "binnenhand" was) op de fiets zat, en als niemand keek ik zelfs aan "lichtrijden" deed op de fiets..... OMG!!!
En in de goede galop door de bocht. Dus buitenbeen naar achter, binnenbeen op de singel. Ben blij dat er nog meer van die freaken waren.
. Ik zie mezelf zo weer zitten.
kamsel schreef:Brendaaaa schreef:zoo dussss ben ik tot de conclusie gekomen dat er nog een hoop dames die ribfluwelenbroekjes wel zien zitten, dus zullen we massaal afsprekn dat ze weer 'in' zijn?
Aankomende winter doe ik mee... Af en toe zoek ik mp af naar van die oude pikeur bandplooi ribbroeken.
Beetje ballonmodel, dus eigenlijk in alles uit.![]()
Boeit me niet wat mensen er van vinden, ze zitten heerlijk en zijn lekker warm.
Ruitjesbroeken vind ik afstotelijk, veel te druk en veelal benadrukken ze dingen die niet benadrukt moeten worden..
Vroeger had ik ook zo'n beige dunne ribbeltjes broek. En een vilten dekje.
Mijn moeder had een witte tape-frontriem. Mocht ik ooit wedstrijden starten ga ik in Engeland een frontriem bestellen in dezelfde trant alleen dan met lint.

) in. Mijn zus wer het na een tijdje wel beu, maarja, die is ook drie jaar ouder en was, terwijl ik nog vrolijk in die tjd zat, die tijd al voorbij. Haha.