Bagheera_206 schreef:Mijn foto's idd ook gespot.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Tess schreef:01San schreef:Ik ben ook die site aan het doorspitten maar ik snap er niet zo veel van..
Hoe hebben jullie de boktpaarden gevonden? Door een paardennaam in te tikken?
Dat probleem heb ik ook! Ik kan het wel zien enzo via jullie linkjes.
Maar komen jullie in een keer bij al die bokt paarden??
WildWings schreef:Jezus dames, wat een drama hier.... doe er dan ook wat aan. Is al een paar keer aangegeven hoe (en dat is niet al je foto's van FB/bokt verwijderen![]()
) Als je die werkwijze volgt zijn je foto's er zo vanaf....
Aria_zz schreef:WildWings schreef:Jezus dames, wat een drama hier.... doe er dan ook wat aan. Is al een paar keer aangegeven hoe (en dat is niet al je foto's van FB/bokt verwijderen![]()
) Als je die werkwijze volgt zijn je foto's er zo vanaf....
Er is niet gezegd dat het helptkan best zijn dat die mensen zich er helemaal niets van aantrekken.
Of dat ze geen andere dan Tsjechische tel nrs aanvaarden.
Marjoow schreef:Oke. Ik ben bezig aan een mail. Of iedereen stuurt dezelfde, of we zetten onze naam onder de mail. Ik ben nu zover;
Dear Sir/Madam,
I am a photographer from The Netherlands.
Because I found a lot of photo's that are mine or taken by other photographers I know I send you this email.
I am a member on a Dutch forum about horses, which is called Bokt. A lot of enthusiastic photographers are also member of this forum and post a lot of pictures there. Also horse owners are a member of this forum, and they also post a lot of pictures on this forum. Recently we have found out that a lot of photo's are stolen by users of your website.
We have a whole list of albums that contain pictures taken by photographers of this forum, or pictures from horses whose owners are members of this forum.
Maar ik vind het niets. Ik herhaal alles 10x en volgens mij is het níet duidelijk
WildWings schreef:Marjoow schreef:Oke. Ik ben bezig aan een mail. Of iedereen stuurt dezelfde, of we zetten onze naam onder de mail. Ik ben nu zover;
Dear Sir/Madam,
I am a photographer from The Netherlands.
Because I found a lot of photo's that are mine or taken by other photographers I know I send you this email.
I am a member on a Dutch forum about horses, which is called Bokt. A lot of enthusiastic photographers are also member of this forum and post a lot of pictures there. Also horse owners are a member of this forum, and they also post a lot of pictures on this forum. Recently we have found out that a lot of photo's are stolen by users of your website.
We have a whole list of albums that contain pictures taken by photographers of this forum, or pictures from horses whose owners are members of this forum.
Maar ik vind het niets. Ik herhaal alles 10x en volgens mij is het níet duidelijk
Waarom pak je dan niet de voorbeeld Cease and desist letter, stuur je die naar de provider....
Ivonka schreef:AANDACHT!!!WildWings schreef:Oké dames en heren, ik heb hier ook maar de spreekwoordelijke ballen verstand van, dus kan alleen delen wat mijn plan van aanpak is
Bij de volgende webhost http://www.forpsi.com heb ik op de volgende link een 'Ticket' ingediend:
http://support.forpsi.com/Main/frmNewTi ... beb3ee1950
Er is niet echt een categorie die ons probleem omvat (even google translate gebruikt om de categorieën te vertalen), dus heb hem random in eentje gezet.
Daarna heb ik de pagina waar je vervolgens op komt mijn gegevens ingevuld en een Cease and desist letter (Copyright infringement) verstuurd, met de volgende als voorbeeld: http://www.techrepublic.com/article/con ... nt/5082448
Uiteraard wel wat aangepast, dus goed opletten wat je typt, want deze is eigenlijk voor iets ander gebruik dan naar de provider. Dus wanneer je dat ook doet, eigen gegevens invullen en tekst aanpassen. Ik heb ook duidelijk verwezen naar het domein dat de problemen oplevert, op welke exacte URL mijn foto's staan, en daarnaast als afsluiter nog gemeld dat er veel meer zaken van Copyright infringement vindbaar zijn op deze website..
Geen idee of het helpt, maar beste waar ik met een moe hoofd mee kon komen