LiVetime schreef:Dat vraag ik mij nou ook afZEGGGGG
misschien worden er mensen lid van Bit, en krijgt zij de stemmen?

Goed bezig meid!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ludique96 schreef:Nayomie schreef:Is mijn eerste keer dat ik mee doe, en stond er opeens tekst. Ja, wist ik veel wat voor tekst ik moest plaatsen
Nu snap ik hem pas
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik mee doe
jameyskatje schreef:eerlijk gezegd is de bit coveractie ook niet echt een kwestie van 'wie heeft de mooiste cover' maar meer van 'wie verzameld zo veel mogelijk stemmen'. Ik zie bij de inzendingen echt lelijke foto's voorbij komen met veel stemmen, en soms echt hele pakkende covers die de 20 stemmen nog niet eens halen. Dus eigenlijk wint uiteindelijk degene die zichzelf het beste weet te promoten en niet wie de mooie cover heeft gemaakt, of snap ik het nu verkeerd??
jameyskatje schreef:eerlijk gezegd is de bit coveractie ook niet echt een kwestie van 'wie heeft de mooiste cover' maar meer van 'wie verzameld zo veel mogelijk stemmen'. Ik zie bij de inzendingen echt lelijke foto's voorbij komen met veel stemmen, en soms echt hele pakkende covers die de 20 stemmen nog niet eens halen. Dus eigenlijk wint uiteindelijk degene die zichzelf het beste weet te promoten en niet wie de mooie cover heeft gemaakt, of snap ik het nu verkeerd??
Nayomie schreef:Er zijn 3 prijzen voor de meeste stemmen en 1 schoonheidsprijs