Ik heb een vraag over de koopavond van 4 april as. Op de site staat dat je 25% korting krijgt op 1 artikel naar keuze met een bon. Ik heb wel een pasje van divoza maar ik heb niet zo'n bon in mijn brievenbus gevonden. Mijn vraag is dus, hoe kom ik aan zo'n bon? Liggen deze klaar in de winkel tijdens de koopavond? Moet je deze uitprinten via de site?
Iemand nog een kortingscode die ik mag gebruiken??
Mias
Geplaatst: 29-03-12 10:37
Alikesflame schreef:
Hoe snel is de levering van Divoza normaal gesproken? Ik las nl. 1 dag, maar ik heb het zondag besteld en nog niet binnen.
Ik had ook ondag besteld, heb mijn pakje netjes afgelopen dinsdag binnen gekregen.
ratjelover
Geplaatst: 29-03-12 10:39
Alikesflame schreef:
Hoe snel is de levering van Divoza normaal gesproken? Ik las nl. 1 dag, maar ik heb het zondag besteld en nog niet binnen.
Was het wel op voorraad? Als je nog niets binnen hebt zou ik er even een mail/belletje aan wagen.
Elsbeth87
Geplaatst: 29-03-12 14:41
Inderdaad, de kortste klap is om de bon via de actie van 4 april (zie homepage) te printen. Dan heb je het op tijd en kan er niks mis gaan. Kans is aanwezig dat je inderdaad niets via post krijgt. En deze kun je gewoon printen en knippen....
Via de mail kreeg je ook kortingsbonnen voor 4 april, maar als je dan naar de koopavond ga, kan je dan bv op 1 product 20 % korting doen en op een ander 25 % ??
paard89
Geplaatst: 30-03-12 14:57
Ik wil wat bestellen bij Divoza. En nu heb je die actie. Paaseieren zoeken ofzo. Maar ik klik op die eieren, maar krijg geen korting. Iemand enig idee hoe dat werkt?