Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
welmoed__ schreef:Ik mag als ik er over nadenk om hem te kopen 2 week op proef, brengt hij hem bij me op stal.
Maar moet wel vandaag laten horen.. dus dat is beetje balen.
Seven schreef:Heeft ze helemaal geen aftek?
Zit een vriendelijke koppie op
welmoed__ schreef:Ik heb er een nachtje over geslapen en begin het paard wel weer wat leuker te vinden.
Ik reed gisteren zonder spoortje, maar die man zei dat als je met spoortje reed hij al een stuk voorwaartser zou zijn. Het is een erg vriendelijk paard en erg braaf dus verder wel wat ik zoek.
Ympie; Het is een ruin van winningmood x bon ami volgens mij, is dat een broertje van die van jou??
kippiekipp schreef:misschien ben ik ook wel te eerlijkheb er natuurijk een heel verhaal bij staan over wat
hij wel en niet kan en wel en niet gewend is. Als ik andere advertentie's bekijk is het meestal
gewoon, basis info naam/stokmaat/leeftijd enz. en dan 'lief paard, makkelijk te rijden, niet voor
beginners' naja zoiets, verder geen uitgebreide info.
kippiekipp schreef:misschien ben ik ook wel te eerlijkheb er natuurijk een heel verhaal bij staan over wat
hij wel en niet kan en wel en niet gewend is. Als ik andere advertentie's bekijk is het meestal
gewoon, basis info naam/stokmaat/leeftijd enz. en dan 'lief paard, makkelijk te rijden, niet voor
beginners' naja zoiets, verder geen uitgebreide info.
ingetje3012 schreef:Seven schreef:Heeft ze helemaal geen aftek?
Zit een vriendelijke koppie op
Ze heeft ook een heel vriendelijk hoofdje, daar ben ik ook wel een gedeelte voor gevallen. Mijn andere merrie heeft dat ook!
Ze heeft achter 2 witte sokjes, voor heeft ze zwarte benen.
Ze heeft 4 gelijke voetjes, dat was voor mij wel belangrijk. Mijn andere merrie heeft voor 2 ongelijke voeten en zij heeft een klasse 4 op het straalbeen..
Zal deze week proberen nieuwe foto`s te maken. Het wordt mooi weer dus dat moet wel lukken!
EsterW schreef:Omdat Ingetje nu ook 'pas' met foto's kwam, heb ik ook weer een poging gewaagd om foto's van Micado erop te zetten. Weer mislukt.![]()
Probeer te uploaden via mijnalbum.nl, maar bokt zegt alleen maar steeds dat 'ie (is bokt een hij?) de afmetingen niet herkent... grr.