Hij moet nog wel tot mei bij zijn moeder blijven, betekend voor mij nog regelmatig tripjes van ruim 1,5 uur

wreckh, met drachtige paarden keuren geen ervaring helaas..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maudenmarc schreef:@ marloes: Zocht jij speciaal springgericht of dressuurgericht?
@ Nellekee, wat versta jij onder talentvol? Hier in brabant lopen idd heel veel leuke rond. Maar de meeste jonge echt talentvolle paarden en vooral omdat ze wat doorgereden zijn liggen toch iets hoger qua prijs. Neemt niet weg dat er voor jou budget wel wat leuks te vinden moet zijn.
Dan nog het karakter, de meeste paarden met echt talent onderscheiden zich en hebben wat extra's waardoor het niet altijd de gemakkelijkste zijn
listiglistje schreef:Nellekeee schreef:Mijn eis is dat hij/zij goed zadelmak is en het liefst al eens op vreemd terrein geweest maar dat is geen vereiste. En als je wat hoort of ziet dan hoor ik het graag! Stal prestige en bij bk horses stond ook wel wat leuks!
Ik ken wel wat adresjes hier in Brabant met de leukere/goede bewegers maar voor je budget
moet je denk ik aan niet zadelmak denken dan, goed zadelmak zijn ze alweer een heel stuk duurder!
Voor je budget krijg je dan weer de gewonere paarden.....moeten ze echt beleerd zijn?
) heeft ooit voor zijn dochtertje een 6-jarige zadelmakke B-pony gekocht voor 700 euro, dit is helemaal misgegaan kindje haar arm gebroken en pony is uiteindelijk voor nog veel minder weggegaan als weidemaatje...
Sundral schreef:Spannend! Waar in Gro ga je een kijken? Je kan op dit moment beter zwembandjes meenemen hier heen.

Iessie schreef:Somebody dat is jammer. Dat heb ik ook al eens gehad.
Ik ben vanmorgen bij een D pony gaan kijken.
Helaas tijdens het losdraven een paar flinke hoesten...
Het was geen losrijdt briesje/proestje maar echt meerdere malen een flinke diepe kuch.
Ook wilden de eigenaren minimaal een paar keer per maand de pony op blijven zoeken en rijden, dit was een voorwaarde. De pony moest namelijk noodgedwongen weg maar ze zijn er erg aan gehecht.
Het was een braaf beestje maar het hoesten daar maakte ik me zorgen oven en de ''voorwaarden'' staan me ook niet echt aan. Een paar keer in de maand klinkt bijna al als iedere week. Dan zouden ze er nog bijna vaker op rijden dan ik zelf.