Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxxiejj schreef:Dat is redelijk lipica eigen bij dat model
Derby heeft de standaard maten bij de polo laarzen volgens mij een lage boog.
WinBinChes schreef:Vind je ze te laag of te hoog? Zijn te strak of juist te ruim?
WinBinChes schreef:Als je de hoogte prima vind, zou ik me over de kuit niet zo druk maken. Die vormt zich wel. En anders zou je altijd even de rekker erop kunnen doen. Ze moeten geen pijn doen! Als dat niet het geval is, loopt het wel uit.
lisaislisa schreef:SunNDLM schreef:Hallo!
ik kom ook even binnenvallen..
ik wil graag lipica's bestellen maar hoorde via een dealer dat het 17 weken duurt. zijn ze sneller klaar als je het direct bij de fabriek bestelt?
en zo nee, welke laarzen zijn er wel binnen -+ 6 weken klaar?
thanks!
wachttijd van lipica´s zijn nu volgensmij rond de 10/12 weken.
Derby is aardig snel volgensmij.
Nies_ schreef:WinBinChes schreef:Ja Lipica heeft wel kalfs, maar is niet standaard kalfsleer en dat was de vraag geloof ik.
Over het laatste zijn de meningen verdeeld. Ik vind dat er wel grote verschillen in zitten en heb toch tot 2 keer aan toe Lipica laarzen gehad. Ik vind het kwaliteits verschil te groot en neem dus een ander merk.
Het verschil met Petri en Derby is wel degelijk groter dan ietsje en als je dan de laarzen van DeNiro of konigs pakt is het verschil nóg groter. Prima, geeft toch ook helemaal niks. Voor die prijzen ga ik ervan uit dat de kwaliteit goed genoeg is, maar verwacht er geen Amerk kwaliteit van.
Ik vind het verschil meevallen, scheelt uiteraard wel iets, maar dat zie je ook aan de prijs natuurlijk. Moet zeggen dat ik in dit topic en in het lipica topic wel regelmatig echt lelijke laarzen zie, maar dat is toch ook wel te danken aan de wansmaak van degene waar ze van zijn denk ik, vind mijne er namelijk stuk voor stuk goed uitzien. Ben er wel zuiniger op dan op mn derby's en denk ook dat dat wel nodig is, maar dat is dus het kwaliteits/prijs verschil, logisch. Het is maar wat je wil natuurlijk. Amerk kwaliteit kun je ook niet verwachten voor zo'n prijs.