Wat staan hier een prijzen zeg voor stalling
Op de stal waar mijn (aankomend) paard zou gaan staan betaal ik 150, incl voer, binnen/buiten zetten, binnen+buitenbak, longeercirkel, alleen zelf mesten maar dat vind ik niet erg, een ander doet het in mijn ogen nooit goed
@ lioony; net Pb gestuurd, maar wat jammer zeg dat je naar een ander paardje moet zoeken. Ben benieuwd naar wat er is gebeurd.
Mijn misschien toekomstig paard word woendag voor de 2de keer gekeurd om kwart over 10 sochtends, dus allemaal DUIMEN!!
Word nu ook helemaal op de foto gezet, ik wil gewoon geen riscio lopen
.Bij de eigenaar loopt ie ook gewoon weer top, niet kreupel of onregelmatig, ook op het harde niks te zien.
Spaaaaaaannneeendd!!
!
Zou het er ook niet aan uitgeven, dan doe ik liever dingen zelf.... Maar ik heb ook het geluk dat ze aan huis komen te staan
! Maar mijn paps en mams hebben altijd gezegt, als je het zelf kan betalen, dan ga je maar om je eigen paard kijken. Tot die tijd heb ik atlijd op iemand anders zn paard gereden, maar daar ben ik nu ZOO klaar mee.
maar verdien wel meer dan de COA norm voor mijn leeftijd, dus dat is weer een dikke meevaller