ik vind je paard voornamelijk rechtsvoor niet helemaal tof.
beide voorbenen vind ik wat ''stijfjes'' maar rechts zit het niet helemaal lekker.
maar ik denk dat de meeste van ons er voor zouden tekenen als hun paarden zo liepen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mariska32 schreef:moeilijk hoor van zo'n filmpje.
ik vind je paard voornamelijk rechtsvoor niet helemaal tof.
beide voorbenen vind ik wat ''stijfjes'' maar rechts zit het niet helemaal lekker.
maar ik denk dat de meeste van ons er voor zouden tekenen als hun paarden zo liepen.

Komt geloof ik door haar hoef, ik heb er een foto van genomen en zal deze straks erop zetten, ik geloof dat haar hoef wel kan verklaren waarom ze rechts niet helemaal goed loopt
 Komt geloof ik door haar hoef, ik heb er een foto van genomen en zal deze straks erop zetten, ik geloof dat haar hoef wel kan verklaren waarom ze rechts niet helemaal goed loopt 

passieAppel schreef:Wow, respect voor hierboven!
Dit vind ik heel goed van je!

maikeltje schreef:Fijn renate, dat het weer de goede kant op gaat. Wat heeft ze voor hoefprobleem dan?

Maar gelukkig niet zo erg als vooraan.
  Maar gelukkig niet zo erg als vooraan.
 Rechtsom heeft ze het wel erg moeilijk, daar waren haar spieren het meest aangetast en gaat dus ook best lang duren voor ze terug kracht gaat krijgen. Maar ze probeert het wel en daar ben ik echt al ontzettend blij mee!
 Rechtsom heeft ze het wel erg moeilijk, daar waren haar spieren het meest aangetast en gaat dus ook best lang duren voor ze terug kracht gaat krijgen. Maar ze probeert het wel en daar ben ik echt al ontzettend blij mee! 

) Voorlopig laat ik haar maar gewoon lopen en wennen, we zien wel weer hoe het verder gaat.. Stukje bij beetje ben ik aan het accepteren dat ik haar kwijt ben als rijpaard, en ben ik heel blij met alle goede dagen die ze heeft en de stapritjes die we hopelijk straks weer kunnen maken. Ze is er nog, en zolang als ze er nog is, wil ik van haar genieten.
 ) Voorlopig laat ik haar maar gewoon lopen en wennen, we zien wel weer hoe het verder gaat.. Stukje bij beetje ben ik aan het accepteren dat ik haar kwijt ben als rijpaard, en ben ik heel blij met alle goede dagen die ze heeft en de stapritjes die we hopelijk straks weer kunnen maken. Ze is er nog, en zolang als ze er nog is, wil ik van haar genieten.                                                         
 Draf komt nog wat aarzelend zie ik maar dat is ook te verwachten.
 Draf komt nog wat aarzelend zie ik maar dat is ook te verwachten.

... maar daarmee kan hij wel enorm de bink uit hangen hoor haha.
 ... maar daarmee kan hij wel enorm de bink uit hangen hoor haha.                                                         
 Vind hem inderdaad behoorlijk een bink!
 Vind hem inderdaad behoorlijk een bink!                                                         

Zo te horen heeft ze de laatste 1,5 jaar van haar leven het fijn bij jullie gehad. Heel veel sterkte nog met dit grote verlies.
  Zo te horen heeft ze de laatste 1,5 jaar van haar leven het fijn bij jullie gehad. Heel veel sterkte nog met dit grote verlies.  
  , gelukkig heb je wel nog heerlijk van haar kunnen genieten en is ze rustig gegaan.
 , gelukkig heb je wel nog heerlijk van haar kunnen genieten en is ze rustig gegaan. 

ik merkte het eergisteren en gisteren al en vandaag ook
 ik merkte het eergisteren en gisteren al en vandaag ook 

renatevb schreef:En iedere keer komt het weer zo hard aan he en dan denk je, ik had beter moeten weten.
 )
 )