Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

n_atas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 18:52

Anne200 schreef:
Heb wel het topic even doorgelezen maar bij mij is idd ook 39.95 afgeschreven vorige week terwijl ik toendertijd akkoord ben gegaan met die 19,95 en nooit iets gehoord heb over 39,95..

Kan ik dit dan stoneren en daarna via de mail opzeggen bij hun?

Ik heb precies hetzelfde anne. Ik heb het geld laten terug storten via de bank. en kreeg van de rabobank een rood papiertje die ik in moest vullen en sturen naar publi force dan zijn ze verplicht de incasso te stoppen
wel heb ik voor de zekerheid een aangetekende brief gestuurd met bewijs zoals de mails die ik vorig jaar gestuurd hebben waarbij astrid zei dat het schriftelijke afgezegd moest worden erbij gedaan.
en met een brief erbij waar ik niet al te aardig ben geweest tegen ze :o

Anne200

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 09:39

Hahaha ok.
Dan ga ik het geld ook laten stoneren.
En hun een brief sturen dat ik idd ook niet erg blij ben met het feit dat ze ineens het dubbele bedrag af gaan schrijven..

Het leek zo mooi de deal van 19,95 hahaha.
Maar goed zo zie je maar weer.....

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 09:47

Iemand het maartnummer al gehad? Ik nog niet...
Mijn abo loopt na veel moeite eindelijk af in september maar ik wil nog wel die nummers hebben waar ik zo fors voor betaald heb - ookal heb ik ze binnen 10 minuten uit.
Of zal ik ze een hele boze mail sturen?

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 11:20

Ja dat had ik wel meegekregen, maar dus niet zo goed gelezen over dat ze ook andere hadden ingeschakeld.
Ik heb na weer gedonder te hebben gehad na een X aantal jaren mijn limaatschap opgezegd.
Wéér eenzijdig van alles veranderd na betaling van lidmaatschap.
Ik ging niet accoord en meldde dat ik op wou zeggen, dit kon niet en ik moest gewoom maar betalen voor wéér een jaar.

Nu krijg ik maar zo dubbel. Op mijn eigen adres en dat van m'n ouders. Schiet mij maar lek >;)

MISTRAL94 schreef:
annastasia schreef:
Wat was daar dan mee? Dat hele verhaal heb ik niet meer meegekregen.
Ben blij dat ik uiteindelijk toch maar geen abbo op de Horsimo heb genomen.

Bit heeft toend eenzijdig de voorwaarden gewijzigd. Je kreeg ineens een "gratis" blad die achteraf niet gratis bleek te zijn. Ook werd de editie met 1 of 2 nummers per jaar terug gebracht. Is een heel topic over geweest op bokt.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:33

Maart is hier ook niet in de bus gevallen beantsje... Denk dat ze alleen nog snel geld "afpakken'' en geen Horsimo's meer versturen...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:34

Hier ook geen Maart gekregen :n

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:39

Dat maart nummer komt halverwege april, is tot nu toe met die anderen ook zo gegaan

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 12:25

Ze hebben de abonnee prijs van hun 'gratis blad' dus verdubbeld ! Ik heb geen problemen gehad met de bezorging, maar dit gaat ook mij te ver. Ik zeg hem op.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 15:37

dammie1 schreef:
Ze hebben de abonnee prijs van hun 'gratis blad' dus verdubbeld ! Ik heb geen problemen gehad met de bezorging, maar dit gaat ook mij te ver. Ik zeg hem op.

Nou, inmiddels weet je dat dát nog niet gaat meevallen.... :+

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 07:22

Ik heb een afgetekende brief gestuurd nadat afzeggen via de mail niet lukte, heb daarover een mail gekregen dat ze de brief binnen hadden gekregen en dat de administratie het te veel geïncasseerde abonnement geld terug zouden storten.
Heb tot nu toe nog niks teruggekregen, maar dat geld was al in november van mijn rekening geschreven (heb pas vanaf mei een abonnement..) Dus hopen dat dat nog gebeurt, ben ik in ieder geval wel van het blad af :) !

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:34

__manon__ schreef:
Ik heb een afgetekende brief gestuurd nadat afzeggen via de mail niet lukte, heb daarover een mail gekregen dat ze de brief binnen hadden gekregen en dat de administratie het te veel geïncasseerde abonnement geld terug zouden storten.
Heb tot nu toe nog niks teruggekregen, maar dat geld was al in november van mijn rekening geschreven (heb pas vanaf mei een abonnement..) Dus hopen dat dat nog gebeurt, ben ik in ieder geval wel van het blad af :) !

Storneren en blokkeren is de beste en snelste manier. Dan heb je het binnen een paar dagen terug.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 21:37

Het is al in November van haar rekening afgeschreven. Gaat niet lukken he ;)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 11:03

Isabonny schreef:
Nou, ik krijg Februari "nagestuurd".

Helaas hebben ze van het Maart nummer nog niets van de uitgeverij vernomen. Ben dus bang dat we die pas laat in April te zien krijgen....of helemaal niet.

Ik heb februari dus nog steeeeeeds niet |( .
En maart uiteraard ook niet.
Wat een loze beloftes....

Mijn vader heeft Bootjournaal. Heeft Februari wel gehad, maar maart ook nog niet.
Heeft een paar keer gemaild zonder succes. Toen 1 keer gemaild naar adres om abbo af te sluiten (net alsof hij een abbo wilde nemen dus }> ) en toen reageerden ze opeens wel heel snel :( .
Aangezien hij toen via een ander e-mail adres beantwoord werd, heeft hij nu tenminste een adres waar hij elke keer zijn gal kan spuien.
Hij heeft inmiddels 6 keer een mail gestuurd dat hij wil opzeggen....MET leesbevestiging. Hij heeft de leesbevestiging 1 keer terug ontvangen en dus......bewaard hij deze nu goed als bewijsstuk. :7

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 16:45

Ze gaan inderdaad niet akkoord met een mail. Ik heb nu aan consuwijzer.nl gevraagd of ze kunnen eisen dat er aangetekend opgezegd moet worden. En ik ga zo'n rode kaart aanvragen.

mezeja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:32

Ik kwam er net toevallig achter dat er 39,95 van mijn rekening was afgeschreven 24 maart. Ik was zo boos! Heb een heel pissige mail gestuurd en ben er helemaal klaar mee!
Schandalig om zomaar je verzendkosten te verdubbelen. Ik heb de bank opdracht gegeven het bedrag terug te laten storten en heb gelijk laten blokkeren dat PubliForce nog geld kan afschrijven.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-10 17:55

dammie1 schreef:
Ze gaan inderdaad niet akkoord met een mail. Ik heb nu aan consuwijzer.nl gevraagd of ze kunnen eisen dat er aangetekend opgezegd moet worden. En ik ga zo'n rode kaart aanvragen.

Je hoeft helemaal geen rode kaart aan te vragen. Je kunt ze gewoon schriftelijk of per e-mail mededelen dat je hun machtiging intrekt.

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:34

zap schreef:
Het is al in November van haar rekening afgeschreven. Gaat niet lukken he ;)

:o heb ik waarschijnlijk overheen gelezen, storneren gaat dan helaas niet meer, dan is het hopen dat publi force het wil terug boeken.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:07

Ik heb onlangs gebeld met iemand van het administratiekantoor dat voor Publiforce en dus ook Horsimo werkt, eerst gewoon een telefoniste, later werd ik teruggebeld door iemand die wat meer te vertellen had.
Ze werden daar helemaal gek van de telefoontjes geloof ik, en zij vertelde me dat inderdaad alle incasso's die pas vanaf september in zouden moeten gaan al afgeschreven zijn. Maanden te vroeg abonneegeld innen en dan het dubbele bedrag van wat bij ingang van het abonnement is afgesproken, dat kan natuurlijk niet, en dat was zij met me eens.
Ik hoefde niet aangetekend of schriftelijk mijn abonnement op te zeggen, zij heeft het direct voor mij in de computer gezet en ik heb later via mijn bank het bedrag laten storneren.

Dus ik zou adviseren om eerst even te bellen (ik heb het nummer van internet gehaald) en dus geen mail te versturen omdat die veel gemakkelijker te negeren is dan een telefoontje. ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 08:14

Weet jij nog wie je toen gesproken hebt?

Manon86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 08:48

Ik heb ook net gebeld. Ik bel namelijk al 4 maanden lang elke maand om te zeggen dat ik de horsimo niet onvangen heb.(netjes betaald)
Gelukkig werd ik goed en vriendelijk geholpen. (met dank aan Astrid van Horsimo !)
Nu kan ik volgende maand mailen, als ik de Horsimo weer niet ontvangen heb.... Het abonnement kan ik dan gelijk opzeggen als dat weer het geval is. Dat is dan wel een uitzondering.

Maart en april komen hoogst waarschijnlijk pas EIND april !!

We zullen zien.....

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:15

Jaaaaaaa.....ik heb Februari eindelijk binnen.

Ik keek net....en daar lag ie :):) :):) .
Wel raar dat ie nou pas komt. Hij zou de 13e (april he ;) ) "al" verstuurd zijn :?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:15

omg dat is wel lachwekkend!! :') ik heb nog niks ontvangen van maart

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:17

He?!! Ik was zo blij, dat ik het meteen wilde melden.
Maar er lag nog een grote witte envelop bij de post. Ik kijk dus nu: voor mij.
Maak het open: Nog een Horsimo van februari *\o/* *\o/*
Dubbel leesplezier zullen we maar zeggen :D

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:20

Jilletje schreef:
omg dat is wel lachwekkend!! :') ik heb nog niks ontvangen van maart

Nee dat klopt. Ik kreeg via mail van Astrid te horen dat maart EN april nu komende week pas van de uitgeverij komen. Dus in de loop van deze of volgende week komen de eerste uitleveringen naar ons op gang.....hoop ik.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 12:22

ik heb alle hoop al opgegeven :Y)
ze kunnen me sturen wat ze willen, ik betaal gewoon niet meer