Jahnita schreef:mijn paard is mijn vriend, en een vriend verkoop je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, zelfs mijn vriend krijgt voor een miljoen een strikkie hoor.
Zet ik hem zelf nog op transport, hahahaa! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
onne schreef:Niemand zou een 24 jr met cushing en IR willen hebben voor dat geld, maar ook in gezondheid en met minder jaren op zijn teller, dan zeg ik nee, want ik ben van mening dat geluk niet te koop is.
Oke je kan dan een super goed paard er voor terug kopen, maar dan is de band weg die ik nu heb met mijn paard.

)koop ik hem lekker voor
Christah schreef:Nu is er geen gek die voor een van mijn twee paarden een dergelijk bedrag wil neertellen, maar goed...
Ik probeer het me voor te stellen...
Zelfs voor zo'n bedrag, en ook niet voor meer zal ik Duncan niet weg doen. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. En als ik dan moet kiezen tussen eeuwig zeer en een hoop geld of gewoon mijn trouwe vriend en wat minder geld. Dan kies ik zeker voor dat laatste.
Toen ik hem kocht maakte ik een belofte aan hem. En dat was dat hij tot aan zijn dood bij mij mocht blijven en dat ik zo goed als ik kon voor hem zou zorgen.
Maar Bartje, mijn laatste aanwinst. Die wordt voor zo'n bedrag (en voor wat minder ook nog hoor!) bij degene thuis afgelevert met een grote strik erom. No problemo. Hartstikke lief dier hoor, daar niet van. Maar dat is een pony die alles en iedereen leuk vindt, het overal naar zijn zin heeft. En of ik hem nu elke dag aandacht geef, of een ander. Dat zal hem een worst zijn. Zolang hij maar aandacht krijgt.![]()
Duncan is heel wat anders, dat is mijn vriend. Mijn maatje. Hij vindt (behalve mij) eigenlijk niets of niemand leuk. Hij is verschrikkelijk eenkenning en vertrouwt alleen mij. Ik heb dan ook het idee dat een ander niet goed voor hem zal kunnen zorgen, dat hij daar niet op zijn plek zal zijn. Daarnaast kan ik met hem lezen en schrijven en heb ik een hele speciale band met hem. Ik kan hem echt niet missen. Nee hoor. Duncan blijft van mij.
Maar Bartje zou ik, zonder twijfel voor zo'n bedrag verkopen. Denk wel dat dat véél protest van paps en mams oplevert. Want vooral mijn vader is gek op hem.
Maar gelukkig is er geen gek te vinden die zo'n geldbedrag biedt. Dus mijn twee knuppels blijven lekker waar ze zijn.

en vele met mij!! (om boze reacties te voorkomen..)
Christah schreef:nixx schreef:Prijzig shetje zou dat zijn dan!![]()
Ik heb even in je profiel gespiekt, leuke paardjes hoor!
Moet je de winst bedenkenHeb er zelf een half jaar geleden 100 euro voor betaald. Haha!
Zo'n kuif zal mijn paardje nooit krijgen haha