Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 00:48

Jahnita schreef:
mijn paard is mijn vriend, en een vriend verkoop je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh, zelfs mijn vriend krijgt voor een miljoen een strikkie hoor. :D Zet ik hem zelf nog op transport, hahahaa!

Ginoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 01:06

:D haha, ik krijg nog geen 100 euro voor hem, laat staan een miljoen!
Maar al zouden ze het bieden? Nee, weg gaat ie echt niet. ;)

onne

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 01:40

Niemand zou een 24 jr met cushing en IR willen hebben voor dat geld, maar ook in gezondheid en met minder jaren op zijn teller, dan zeg ik nee, want ik ben van mening dat geluk niet te koop is.
Oke je kan dan een super goed paard er voor terug kopen, maar dan is de band weg die ik nu heb met mijn paard.

Jahnita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 08:19

ja precies! dat bedoel ik! zo mag ik het horen. geluk & vriendschap is niet te koop. Geld is niet het belangrijkste ;) ookal denken veel mensen van wel....

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:19

onne schreef:
Niemand zou een 24 jr met cushing en IR willen hebben voor dat geld, maar ook in gezondheid en met minder jaren op zijn teller, dan zeg ik nee, want ik ben van mening dat geluk niet te koop is.
Oke je kan dan een super goed paard er voor terug kopen, maar dan is de band weg die ik nu heb met mijn paard.

Precies, 1 miljoen is veel maar mijn paard is me zoveel meer waard! Dat is niet te koop.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 11:26

Ja, daar gaan ze wel voor weg :j
Ook al zou het ontzettend, verschrikkelijk moeilijk zijn.
Als iemand er een miljoen voor over heeft, dan zal hij er vast wel goed voor gaan zorgen neem ik aan.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 15:42

Ookal is het mijn leasepaard
als ik me even voor moet stellen dat ze van mij zou is en iemand 'm wil kopen voor 1 miljoen..
Nee nooit.
Mijn geluk en vriendschap met haar is mij meer waard dan 1 miljoen.

Denk ook niet dat iemand 'n miljoen gaat uitgeven voor een 25 jarig paard. :+

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 15:45

Mijn ene paard (haflinger) gaat nooit weg voor welk bedrag dan ook. Zij is namelijk van mijn opa en oma geweest en heeft dus een enorme emotionele waarde. Plus het is echt mijn maatje.

Mijn bijrijdpaard (even voorstellend dat hij wel van mij zou zijn) zou ik dan wel een strikje omheen doen ja :+

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:22

ja hoor en voor de helft ook :D

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:24

de mijne gaat dan ook met een strik erom heen weg hoor , als ze dat ervoor over hebben zullen ze genoeg om hem geven.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:46

Ja hoor, 1 miljoen is genoeg om mijn kinderen een gegarandeerde goede toekomst te geven (studies, huis) en dat is me meer waard dan een paard.

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 14:56

Ik denk dat ik haar zou verkopen. Je moet goed onthouden je krijgt die kans vaak maar een keer. En mensen die dat geld kunnen betalen kunnen ook een zeer goede huisvesting betalen (zeker beter als wat ik zelf kan).

Goede paarden zijn er genoeg hoe stom het ook klinkt. En je kunt met vele paarden een goede band krijgen.

ET_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:08

Never nooit niet! M'n horsie is meer waard dan wat dan ook!
Liefde en vriendschap is niet te koop :D

xkusssx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 20:12

Tuurlijk... want:

Dan gaat hij waarschijnlijk naar een princesje van een papa.
En zodra dat verwende princesje er op uitgekeken is (duurt vaak
toch niet lang bij rijke verwende meisjes :P )koop ik hem lekker voor
heel wat minder terug... En dan heb ik en mijn paardje en geld... :P

Haha.. maar dat gebeurd toch nooit!! }:0

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 09:41

ik droom lekker verder maar voor een miljoen gaat hij echt wel weg. Voor minder ook wel......

Zonder gekheid, als iemand een giga bod doet dan zou ik dat accepteren. Moet wel zodanig hoog zijn dat ik er een leuk paard voor terug kan kopen en een mooie spaarpot aan over hou.

Morgen kan hij wel dood in de wei liggen en dan heb ik hem ook niet meer, hoe erg ik dat ook zou vinden.

The_Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 15:32

Ja ik weet niet, ik zou zo zeggen Nee, Tuurlijk niet.

Maar als iemand met het geld voor me neus staat te wapperen, het wetend dat het een echt bod is zou ik hem wel weg doen voor een miljoen, Tuurlijk met pijn in me hart maar voor dat miljoen koop ik een ander leuk lief paard waar ik dan weer erg gelukkig mee ben. En ik hou wat extra's over waar ik een huisje voor kan kopen ^^

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 15:38

tja, voor een moeljoen? mooie stik erom en weg..... voor die prijs zullen ze eus wel goed voor het beestje zorgen! waar echter mijn grens ligt qua geld weet ik niet...... maar een miljoen is veel geld hoor! en geld mak niet gelukkig maar het is wel verdomde makkelijk als je het hebt.....

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 15:55

Nu is er geen gek die voor een van mijn twee paarden een dergelijk bedrag wil neertellen, maar goed...
Ik probeer het me voor te stellen...

Zelfs voor zo'n bedrag, en ook niet voor meer zal ik Duncan niet weg doen. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. En als ik dan moet kiezen tussen eeuwig zeer en een hoop geld of gewoon mijn trouwe vriend en wat minder geld. Dan kies ik zeker voor dat laatste.
Toen ik hem kocht maakte ik een belofte aan hem. En dat was dat hij tot aan zijn dood bij mij mocht blijven en dat ik zo goed als ik kon voor hem zou zorgen.

Maar Bartje, mijn laatste aanwinst. Die wordt voor zo'n bedrag (en voor wat minder ook nog hoor!) bij degene thuis afgelevert met een grote strik erom. No problemo. Hartstikke lief dier hoor, daar niet van. Maar dat is een pony die alles en iedereen leuk vindt, het overal naar zijn zin heeft. En of ik hem nu elke dag aandacht geef, of een ander. Dat zal hem een worst zijn. Zolang hij maar aandacht krijgt. :D

Duncan is heel wat anders, dat is mijn vriend. Mijn maatje. Hij vindt (behalve mij) eigenlijk niets of niemand leuk. Hij is verschrikkelijk eenkenning en vertrouwt alleen mij. Ik heb dan ook het idee dat een ander niet goed voor hem zal kunnen zorgen, dat hij daar niet op zijn plek zal zijn. Daarnaast kan ik met hem lezen en schrijven en heb ik een hele speciale band met hem. Ik kan hem echt niet missen. Nee hoor. Duncan blijft van mij.
Maar Bartje zou ik, zonder twijfel voor zo'n bedrag verkopen. Denk wel dat dat véél protest van paps en mams oplevert. Want vooral mijn vader is gek op hem.

Maar gelukkig is er geen gek te vinden die zo'n geldbedrag biedt. Dus mijn twee knuppels blijven lekker waar ze zijn. :D

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:11

Christah schreef:
Nu is er geen gek die voor een van mijn twee paarden een dergelijk bedrag wil neertellen, maar goed...
Ik probeer het me voor te stellen...

Zelfs voor zo'n bedrag, en ook niet voor meer zal ik Duncan niet weg doen. Dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen. En als ik dan moet kiezen tussen eeuwig zeer en een hoop geld of gewoon mijn trouwe vriend en wat minder geld. Dan kies ik zeker voor dat laatste.
Toen ik hem kocht maakte ik een belofte aan hem. En dat was dat hij tot aan zijn dood bij mij mocht blijven en dat ik zo goed als ik kon voor hem zou zorgen.

Maar Bartje, mijn laatste aanwinst. Die wordt voor zo'n bedrag (en voor wat minder ook nog hoor!) bij degene thuis afgelevert met een grote strik erom. No problemo. Hartstikke lief dier hoor, daar niet van. Maar dat is een pony die alles en iedereen leuk vindt, het overal naar zijn zin heeft. En of ik hem nu elke dag aandacht geef, of een ander. Dat zal hem een worst zijn. Zolang hij maar aandacht krijgt. :D

Duncan is heel wat anders, dat is mijn vriend. Mijn maatje. Hij vindt (behalve mij) eigenlijk niets of niemand leuk. Hij is verschrikkelijk eenkenning en vertrouwt alleen mij. Ik heb dan ook het idee dat een ander niet goed voor hem zal kunnen zorgen, dat hij daar niet op zijn plek zal zijn. Daarnaast kan ik met hem lezen en schrijven en heb ik een hele speciale band met hem. Ik kan hem echt niet missen. Nee hoor. Duncan blijft van mij.
Maar Bartje zou ik, zonder twijfel voor zo'n bedrag verkopen. Denk wel dat dat véél protest van paps en mams oplevert. Want vooral mijn vader is gek op hem.

Maar gelukkig is er geen gek te vinden die zo'n geldbedrag biedt. Dus mijn twee knuppels blijven lekker waar ze zijn. :D

Prijzig shetje zou dat zijn dan! :D
Ik heb even in je profiel gespiekt, leuke paardjes hoor!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:27

dan gaat die weg en voor minder ook, hopaa strikje :evaw:
tuurlijk doet het zeer, maar met zoveel geld is het risico te groot. straks ligt die de ochten erna dood in zn stal..

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:30

Ik heb er twee, een dravershengstje en een NRPS merrie.

Mijn dravertje gaat NOOOOOIT weg!!! Ook niet voor een miljoen. Dat is echt mijn maatje...

De NRPS merrie van goede kwaliteit krijgt in dat geval toch echt een mooie roze strik om haar hals....

Mrtien_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:31

Ook al is een boel geld heus wel lekker.. mijn pony gaat niet weg. Never nooit niet..
Ik heb haar beloofd dat ze bij mij blijft tot het einde.. mede doordat er ook een hele achtergrond achter 'ons' zit, gaat ze nooit weg..nooit.. al wordt er 20 miljoen geboden.

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:33

voor een miljoen, euh ja? Ik zou geen moment twijfelen!

ik ben echt wel gek op haar, maar 1 miljoen is een hoop geld.
als iemand 1 miljoen voor haar wil geven, is zij dus ook 1 miljoen waard voor die persoon.. In verhouding zijn mensen geneigd voor duurdere paarden ook ''betere'' zorg te bieden en verder te gaan wat onderhoudskosten betreft. Niet dat ik bezuinig op onderhoud van mijn paard :) en vele met mij!! (om boze reacties te voorkomen..)
Niet dat iemand ooit 1 miljoen gaat bieden voor mijn 2.5 jarige fjord :P

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:48

nixx schreef:

Moet je de winst bedenken 8-) Heb er zelf een half jaar geleden 100 euro voor betaald. Haha!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:50

Christah schreef:
nixx schreef:

Moet je de winst bedenken 8-) Heb er zelf een half jaar geleden 100 euro voor betaald. Haha!

Haha nou idd! Kun je een hoop nieuwe shetjes voor kopen haha
Wat een geweldig kapsel heeft ie :D Zo'n kuif zal mijn paardje nooit krijgen haha