Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Ik hoor net dat jullie voor specifieke taxaties gewoon Wouter mogen pb-en hoor!
Wouter24"]
[quote="Sjuimpje schreef:Ik hoor net dat jullie voor specifieke taxaties gewoon Wouter mogen pb-en hoor!
JollyJumper schreef:hee, leuk zo'n topic. Ik had het nog niet gezien. Nou, ik weet ook nog wel een paardje om te taxeren... Niet dat ie te koop komt hoor, maar we hebben hem een paar maanden terug gekocht en ik ben benieuwd naar de waarde...
Hier is ie:
<KNIP>
Naam: Orchid's Insley, New Forest pony van 3 1/2 jaar oud. Stokmaat 1.43 momenteel, groeit waarschijnlijk nog wat door. Vader: Marnehoeve's Everest (momenteel kampioen van NL). Vader vd moeder: Waterhof's Pretendent. Klinisch goedgekeurd (voor de sport). Kan goed vrijspringen. Is netjes ingereden, heel lief en superbetrouwbaar en goed verkeersmak. Word nu gereden door onze zoon van 9 jaar die er volgende week zijn eerste wedstrijd mee gaat rijden.
irene schreef:Ik vind het altijd zo grappig dat mensen denken dat je een goeie shet kunt kopen voor minder dan 200 euro![]()
Maar onder de 700 euro vind je ze echt niet hoor, ja die wolbollen op 4 pootjes