Het grote taxatietopic...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:06

Weet Wouter dat ook?

Eefjuh, jouw paard zou een stuk meer opbrengen in de UK... daar zijn IDHs erg populaire veelzijdige paarden. Hier zijn ze (nog?) niet zo erg bekend. Killara King of Diamonds ken ik niet, maar ik neem aan dat dat een soon van King of Diamonds is... en dat is inderdaad een van de grondleggers. Clover Hill is er ook zo een.

citalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:09

angel ook maar ff laten taxeren Haha!

ras:haflinger
naam:altja van de broedershoeve
vader: altjo van de kenterstreek
moeder: sonja
stokmaat: kleine d-pony nooit echt opgemeten Haha!

nooit uitgebracht op wedstrijden, goede springer en kan mooi dressuren Kwijl

sorry kon op het moment geen betere foto vinden Haha!

Afbeelding

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:10

Evita: omdat ze zo klein en braaf is, maar toch sterk genoeg gebouwd voor volwassene 1500 euro. Als het geen beginnerspony was een heel stuk minder omdat ze al 15 is, maar volgens zijn beginnerspony's niet echt goedkoop Lachen

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 22:11

sokje87 schreef:
welke wouter?
wouter
Wouter24

Wouter123

Wouter24, die wat verder terug wat taxaties heeft gedaan staat te trappelen!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:14

hoe oud is Angel?

citalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:15

owja Angel is dus 8

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:18

Angel 1300 euro, ik neem aan dat het een merrie is door de naam? Haha!

citalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:19

jep Haha!

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:22

Trouwens, er mag ook wel commentaar gegeven worden op de paarden die ik taxeer Haha! Normaal doe ik dat namelijk niet echt dus misschien zit ik best wel fout..

En ik heb er nu toch best veel getaxeerd, nu moeten jullie Passion doen Haha!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:24

Mijne nog niet boogiegirl Knipoog

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:25

Hmmz, angel is nog in de bloei van haar leven (mooi gezegd he) maar je word wel doodgegooid met hafjes e.d dus ik hou et op 1500 euro (als haar papieren goed zijn) ben daar niet zo in thuis maar met een merrie kun je tenminste nog fokken

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:30

xxx4ya schreef:
Mijne nog niet boogiegirl Knipoog

dat wordt een grote gok; misschien 3000/3200 euro?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 22:39

Wouter24 schreef:
_/-\o_

dus als iemand een een goede kwpn`r neerzet wil ik best een taxatie neerzetten Haha!

Zou je even willen kijken naar:
Pagina 7, Samsam (Kelvin X Goodtimes X G. Ramiro Z.)

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:08

Sjuimpje schreef:
Ik hoor net dat jullie voor specifieke taxaties gewoon Wouter mogen pb-en hoor! Haha!

en bedankt Sjuimpje ondertussen loopt mijn inbox vol Frusty

Weet je wat misschien makkelijker is als jullie de prijs zeggen wat je paard je gekost heeft, dan zeggen sjuim en ik wel of je gena**t bent of niet Haha!

ps: mensen die mij een pb hebben gestuurd ik ga morgen even op me gemakje kijken, moet ook wel is paardrijden hoor Haha!

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:12

Wouter24"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Ik hoor net dat jullie voor specifieke taxaties gewoon Wouter mogen pb-en hoor! Haha!

en bedankt Sjuimpje ondertussen loopt mijn inbox vol Frusty

Weet je wat misschien makkelijker is als jullie de prijs zeggen wat je paard je gekost heeft, dan zeggen sjuim en ik wel of je gena**t bent of niet Haha!

ps: mensen die mij een pb hebben gestuurd ik ga morgen even op me gemakje kijken, moet ook wel is paardrijden hoor Haha!
[/quote]

Nachtrit? Cool

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:16

[offtopic]net terug van lesgeven, hele dag met me paarden bezig geweest kom je thuis ga je bokken!! paarden, paarden, paarden.*zucht*[/offtopic]

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:19

Wouter24 schreef:
[offtopic]net terug van lesgeven, hele dag met me paarden bezig geweest kom je thuis ga je bokken!! paarden, paarden, paarden.*zucht*[/offtopic]

[offtopic] klikt zo geweldig Haha! totaal geen medelijden Kan je toch niet over klagen nou nu ook nog over paarden dromen Tong uitsteken [/offtopic]

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:33

Ik denk Evita misschien €1000, dat komt voornamelijk door haar leeftijd, hoogte en geen papieren. Verder loopt ze wel leuk dressuur.

Even offtopic. je zadel ligt volgens mij helemaal op haar nek? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 23:35

Wouter? Heb liever dat je een keertje live langskomt en dan taxeert!! ( voor de verkoop, niet omdat je eentje zelf wil hebben)

Arabsrulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:43

Bas Cheyenne:
Leuk papier al vind ik dat G.Basgier geen showpaarden fokt,meer sportpaarden(western)
Goed karakter,niet ingereden/zadelmak.
Toen ik wat aan het kijken was op sites zag ik toevallig Haar te koop staan(oude advertentie)met prijs erbij..ik weet niet of k die hier zetten mag?
1800 euro.
Netjes ingereden en braaf onder zadel.2400euro.

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 09:58

hee, leuk zo'n topic. Ik had het nog niet gezien. Nou, ik weet ook nog wel een paardje om te taxeren... Niet dat ie te koop komt hoor, maar we hebben hem een paar maanden terug gekocht en ik ben benieuwd naar de waarde...
Hier is ie:
Afbeelding
Naam: Orchid's Insley, New Forest pony van 3 1/2 jaar oud. Stokmaat 1.43 momenteel, groeit waarschijnlijk nog wat door. Vader: Marnehoeve's Everest (momenteel kampioen van NL). Vader vd moeder: Waterhof's Pretendent. Klinisch goedgekeurd (voor de sport). Kan goed vrijspringen. Is netjes ingereden, heel lief en superbetrouwbaar en goed verkeersmak. Word nu gereden door onze zoon van 9 jaar die er volgende week zijn eerste wedstrijd mee gaat rijden.

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:10

Ik vind het altijd zo grappig dat mensen denken dat je een goeie shet kunt kopen voor minder dan 200 euro Haha!
Maar onder de 700 euro vind je ze echt niet hoor, ja die wolbollen op 4 pootjes Knipoog

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 10:18

Armando Imladris:

Haflinger
hengst nu 3 jaar
aangereden
100 % verkeersmak
springt los 1.20 m.
Moeder Ewalda, oostenrijkse merrie van Naxos (staat op 1 van de vorige pagina's)
Vader Altjo van de Kenterstreek. (Nationaal kampioen 1984)

Sorry nieuwere foto's had ik even niet in de computer staan. Taxeer maar aan de had van de leeftijd op de foto. (1 dag en de laatste 2, 1 maand)

Afbeelding

Afbeelding

[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/178008/incoming/waldy%20brandmerk(1).jpg[/img]

Afbeelding

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:04

JollyJumper schreef:
hee, leuk zo'n topic. Ik had het nog niet gezien. Nou, ik weet ook nog wel een paardje om te taxeren... Niet dat ie te koop komt hoor, maar we hebben hem een paar maanden terug gekocht en ik ben benieuwd naar de waarde...
Hier is ie:
<KNIP>
Naam: Orchid's Insley, New Forest pony van 3 1/2 jaar oud. Stokmaat 1.43 momenteel, groeit waarschijnlijk nog wat door. Vader: Marnehoeve's Everest (momenteel kampioen van NL). Vader vd moeder: Waterhof's Pretendent. Klinisch goedgekeurd (voor de sport). Kan goed vrijspringen. Is netjes ingereden, heel lief en superbetrouwbaar en goed verkeersmak. Word nu gereden door onze zoon van 9 jaar die er volgende week zijn eerste wedstrijd mee gaat rijden.

Wauw deze is familie van de mijne Haha! (ook Orchid's gefokt :Marits Mistique X Marnehoeves Everest X Watershof Pretendent. )
Ik neem aan dat het een ruin is? Dan is ie wat minder waard omdat je niet kunt fokken (jammer vanwege het goede papier) maar als sportpony kan hij best wat opbrengen. Ik taxeer hem nu op 2000-2500, maar als hij goed doorgereden is en wat heeft gepresteerd in de sport ong. 3000. (en dan bedoel ik niet hoog gepresteerd, winstpunten in de B of net doormogen naar de L is al genoeg)
Maar das natuurlijk puur persoonlijk Lachen

Everest en Pretendent zijn echt hele goede hengsten, welke merries zitten er verder achter?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 11:20

irene schreef:
Ik vind het altijd zo grappig dat mensen denken dat je een goeie shet kunt kopen voor minder dan 200 euro Haha!
Maar onder de 700 euro vind je ze echt niet hoor, ja die wolbollen op 4 pootjes Knipoog

Ja, iid. Als je echt wat wilt hebben moet je er ook wel wat voor over hebben. Een goeie shet kost wat. Net als een goeie KWPN'er zou kosten. Wel alles in verhouding maar voor een echt goeie betaal je nu eenmaal meer dan een 'vuilnisbakken'shet.