Geen problemen mee, als ze er last van hebben kijken ze maar een andere kant op
koekjes1985
Geplaatst: 12-07-09 13:46
ik wel hor, ik kleed me altijd om op stal. Iedereen zit je anders zo aan te gapen en bij ons op stal kan het behoorlijk vies zijn dus dat ziet er dan ook een beetje raar uit vind ik. Zou niet snel met paardrijkleren gaan winkelen ofzo. (alleen boerenwinkels en paardenwinkels) op de fiets vind ik het al erg
Anoniem
Geplaatst: 12-07-09 13:49
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Marrke
Geplaatst: 12-07-09 13:55
Echt schamen nee, maar heel gemakkelijk voel ik me d'r nou ook weer niet bij.. Als het even kan kleed ik me dan ook snel even om.
Anthonia_
Geplaatst: 12-07-09 16:15
Ik ga niet in paardrijkleren naar een supermarkt o.i.d. maar als ik met de trailer achter de auto mijn zusje uit school haal dan is dat wel grappig met al die pennymeisjes die je dan zo aan kijken van Wauwie! (Dan voelt dit meisje zich ook eens wat waard )
m_Beau
Geplaatst: 12-07-09 21:18
nee, ik vind als je je paardrijkleding een beetje leuk combineert dat het wel leuk staat!
Hntj
Geplaatst: 12-07-09 21:32
Het kan me allemaal geen reet schelen zo lang het maar fijn rijd!
Marjo_lein
Geplaatst: 13-07-09 11:16
Ik ga liever niet in mijn paardrij kleren naar winkels
Steentje
Geplaatst: 13-07-09 11:33
Ragnaaa schreef:
Zijn er hier ook mensen die in de trein zitten met paardrijkleding aan?
Het maakt mij totaal niets uit. Toen ik jong was vond ik het zelfs vet stoer, en heb ik serieus mijn hele outfit een keertje naar school aan gehad.
Liekefriet
Geplaatst: 13-07-09 11:36
Ik vind het juist leuk als mensen naar me kijken met mn rijkleren Dan weten ze van: Hé! Dat meisje doet paardrijden! Dan ben ik helemaal trots dat ze weten dat ik paardrij! xx
Ik verkleed me toch altijd wel even snel als ik nog naar de winkel moet. Voel me niet op mijn gemak in paardrijkleren in een winkelcentrum.
kyraenlisa
Geplaatst: 13-07-09 14:34
ik maak me er ook niet echt druk om , er zijn wel meerdere mensen die ergens naar ruiken . het is niet zo dat ik er hele dagen in rond loop , maar als ik net thuis ben en ik moet nog even snel iets halen dan ga ik me niet eerst even douchen en omkleden dat komt dan later wel
@Ragnaaa: nu zit ik niet meer zoveel in de trein (nog maar een paar keer per jaar), maar eerder ging ik geregeld in mijn rijkleding met de trein. 's Morgens les op de manege en dan 's middags voor het weekend op weg naar vrienden in Drenthe met paarden. Ik ga me dan écht tussendoor niet omkleden hoor! Dan blijf ik bezig.
Zelfs mijn navelpiercing heb ik laten zetten toen ik in mijn rijkleding een vriend van me afzette in het centrum.
Steentje
Geplaatst: 14-07-09 10:34
@ Judje: Voelde jij je dan niet ongemakkelijk? En kreeg je veel vreemde of nare gezichten en woorden jouw kant toegeworpen, of viel het wel mee?
Ik moet namelijk wellicht komend weekend ook met mijn rijkleding de trein in, maar ik twijfel toch of het niet wat fijner is om mijn rijkleding mee te nemen in een tas, en me op de plaats van bestemming om te kleden..
Judje
Geplaatst: 14-07-09 13:49
Nee hoor, ik ben blij met het de paarden om mij heen en het maakt mij niet uit wie dat ziet.
Een aantal mensen vinden het juist leuk en beginnen soms te vragen wat je met paarden hebt en doet enz. Er zijn ruim 400.000 actieve ruiters in Nederland en nog meer passieve paardenliefhebbers, dus de trein zit er ook wel vol mee. De mensen die raar kijken: zij oordelen zomaar op wat kleding en dat ligt aan hun en niet aan mijn kleding. Dat hadden ze wss. ook wel gedaan als ik bijv. in het kanariegeel met stippeltjes, of iets anders erg opvallends was gegaan.
Ik heb zelfs nog een keer sjans gehad in de trein met rijkleding, toen ik een gozer tegenover me had zitten, die tegen me aan begon te kletsen.
Mij kan het ook weinig schelen.. Ga er gerust boodschappen in doen, het dorp in en ben ooit ook nog wel eens direct van stal naar een TD op de hockey geweest en toen de kroeg in, met mijn rijlaarzen nog aan ook.
_Evelien
Geplaatst: 14-07-09 14:43
Als ik in een paardenwinkel ofzo ben dan niet, maar anders wel..
LauraMichel
Geplaatst: 14-07-09 15:11
Haha nee ik voel me er nergens ongemakkelijk mee.. juist een beetje trots
xx
Ruth1985
Geplaatst: 15-07-09 17:48
ik vind het heerlijk om lekker in mijn paarden kleding te lopen ! ik ga echt over heen boodachappen doen en ga wel eens bij me schoonmoeder op bezoek !hihihi