denisesilver schreef:Zijn er maar weinig in die maat die onder het zadel zijn, laat staan braaf, dus dan is de vraag snel groter dan het aanbod.
Ah ja, dat is logisch. Dan is niet zozeer de vraag groot, maar het aanbod erg beperkt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alja schreef:Cioccolato schreef:Ik heb een rete dure shetlander![]()
Braaf kost geld, groot of klein. Jong of oud.
Onze shetlander is geloof ik 14 oid. Maar ik heb ook wel advertenties gekeken van 20 jarigen..
Wat is belangrijk voor je? Ik vond het belangrijk dat ze tutten ook fijn vinden bijvoorbeeld. Toch wel eisen waar ik voor n kind niet vanaf wijk terwijl ik zelf geen knuffelpaard hoef bijvoorbeeld.
Ik vind braaf ook belangrijker dan mooi. Gezond vind ik ook belangrijk. Etc.
God en ik ga onze kindershetlander weer weg geven hoor…
Maar zijn er echt nog mensen die voor een 20 jarige Shetlander gaan betalen?
denisesilver schreef:Alja schreef:
God en ik ga onze kindershetlander weer weg geven hoor…
Maar zijn er echt nog mensen die voor een 20 jarige Shetlander gaan betalen?
Dat doorschuiven van dat soort ponies wordt hier ook veel gedaan. Pony gelukkig, eigenaren gelukkig, kinderen gelukkig. Prima toch! In ieder geval minder kans dat ik ze op Hedel tegenkom.
StalNollie schreef:Voor de prijzen die voor zo'n pareltjes gegeven word die gaan echt niet naar Hedel hoor.
Al zijn de (grote brave)shetten ook op de markt rond de 1000
Rochiril schreef:Ik heb er afgelopen weekend 2 bekeken, beide leuke dieren. Maar de eerste was gewoon geen klik, leek mij een braaf dier, maar ik zag m gewoon niet bij mij op stal staan.
De tweede sprak mij meer aan, maar eenmaal erop realiseerde ik me dat ik hem helemaal niet kon uitzitten25 jaar geleden wel, maar nu geloof ik niet dat ik er blij van word. Was ook dressuurbloed, dus ik hou me toch maar bij de springpaarden
![]()
Dus ik kijk rustig verder.
Alja schreef:Ik had deze week nog een grote tinker gezien van 165
Had hem nog gedeeld met m’n stalhouder maar was nog niet zo goed doorgereden, dat wil je niet of wel?
Zag ook net nog een 21 jarige die als compleet pakket werd aangeboden voor 3500 euro.
Ik vraag me dan echt af waar we heen gaan!
Zonnetje81 schreef:Alja schreef:Ik had deze week nog een grote tinker gezien van 165
Had hem nog gedeeld met m’n stalhouder maar was nog niet zo goed doorgereden, dat wil je niet of wel?
Zag ook net nog een 21 jarige die als compleet pakket werd aangeboden voor 3500 euro.
Ik vraag me dan echt af waar we heen gaan!
Er zijn er ook die 30-35 worden?
Als het DE KINDERPONY voor je kind is....waarom niet?