Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noblesse_ schreef:Laat ook maar, er mag bitter weinig besproken worden in dit topic. Ik heb niks genoemd wat naar paard in kwestie kan leiden, enkel dat ie moeilijk is en dat t een lastige zoektocht is naar een geschikte koper. Als ik ‘m via bokt wou verkopen had ik m wel op bokt markt gezet. Wou gewoon even ervaringen horen.
Gefeliciteerd aan diegene hierboven die een paard gekocht heeft trouwens!
oji schreef:De reden dat dat topic is doodgebloed is omdat de sfeer daar erg onaangenaam werd, juist omdat er veel semi-handelaren in dat topic mee gingen praten, die niet er niet tegen konden als er wat tegengas werd gegeven op de handelswijze.
MyWishMax schreef:Zouden ze dat zelf wel doorhebben, ikke? Ik snap meteen wat je bedoeld, maar heb het als fotograaf ook meegemaakt. Foto's die ik persoonlijk weg zou gooien waren ze helemaal lyrisch over.
Of het is het normale beeld, dus ze hebben niks beters of weten niet dat het niet voordelig ks.
c_alsemgeest schreef:Klopt, ik had ook een fotograaf die helemaal lyrisch was over in foto van Jam toen. Ja over de benen was hij heel ruig... maar rug helemaal weggedrukt...
Dus ik koos de foto met minder actie in de benen maar wel helemaal correct door het lijf... begreep ze niks van