Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ashleytjuhh schreef:ik had op een paard geboden is mijn bod geaccpteerd mits ik hem aankomende week kom halen.
alleen gaat dat niet lukken helaas![]()
het gaat om het paard op de foto naast de vos met de grote bles
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/paarden/m617476524-te-koop-5-3-5-jarige-paarden-v-hamlet.html
listiglistje schreef:ik heb er een keer een voor 12000 gekocht met OCD, nooit geen last van gehaddie ik nu heb is door 3 veeartsen afgekeurd als rijpaard en die doet het heel erg leuk in de sport
Udo2001 schreef:listiglistje schreef:ik heb er een keer een voor 12000 gekocht met OCD, nooit geen last van gehaddie ik nu heb is door 3 veeartsen afgekeurd als rijpaard en die doet het heel erg leuk in de sport
Maar waarschijnlijk zou jij Aqanto niet gekocht hebben als 3 jarige, als je wist dat hij was zoals nu?..
Maar je had hem nu eenmaal, en met veel geluk kun je gewoon lekker hobbelen. Ik zelf wil toch wel graag een goedgekeurd paard, zonder rare dingen.. Of het moet ingedekt zijn.
listiglistje schreef:ellende hoeft niet, zelfs al is een paard 100% ggk, dan nog heb je maar garantie tot aan de deur van de kliniek....ik zit al 35 jaar in de paarden en al veel gezonde zien vertrekken![]()
LynnS_ wat versta je onder (veel potentieel) hogere dressuur? is wel een heel erg beperkt budget dan imo
Ashleytjuhh schreef:Ashleytjuhh schreef:ik had op een paard geboden is mijn bod geaccpteerd mits ik hem aankomende week kom halen.
alleen gaat dat niet lukken helaas![]()
het gaat om het paard op de foto naast de vos met de grote bles
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/paarden/m617476524-te-koop-5-3-5-jarige-paarden-v-hamlet.html
Wat vinden jullie er eigenlijk van? is geen goede foto ik weet het
Johnnydepony schreef:Met een kleine bemerking op de foto kom je misschien ook al iets verder, maar ook dan zul je niet zomaar een (sub)topper vinden.
Mijn budget is ook ong in die klasse en ik heb al moeite om een fijn paard te vinden voor de basissport en recreatie.
HalloDan schreef:Hoe hoog is de hogere dressuur, wat zijn je ambities precies LynnS? Mijn collega rijdt met een paardje zonder papier van 1500 euro bijna in de Z2, en dat zou voor MIJ al zeer zeker de hogere dressuur zijn haha!
Dees schreef:LynnS... Als je je woord bij de daad kunt voegen, dan denk ik dat je er beter aan doet om helemaal geen paard te willen kopen maar voor een eigenaar moet gaan rijden. De kans dat je dan een aanmerkelijk beter paard onder de billen krijgt dan je voor je geld kunt kopen, is vrij groot.
Maar goed, dan moet je het wel kunnen en niet slechts willen