Wie gaat er op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 17:41

Lieser schreef:
Lekker vriendelijk zijn jullie, is dat speciaal voor mensen die geen incrowd zijn? Ben al helemaal klaar met dit forum.

Klopt wel dat hoe je een gesprek binnenkomt wel mee bepaalt hoe er op je gereageerd wordt. Dat is in het echte leven ook zo en heeft niet zozeer iets met dit forum te maken.

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:21

Om terug naar het originele onderwerp te gaan:
Mijn zoektocht naar een fjord zit er ondertussen ook op :D
Een jaarling stond niet op het verlanglijstje maar hij voldeed aan al de rest, dus ja.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:22

Kalea schreef:
Een jaarling stond niet op het verlanglijstje maar hij voldeed aan al de rest, dus ja.. ;)

FJORD <3 <3
Veel plezier ermee!

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:24

Gini schreef:
Lieser schreef:
Lekker vriendelijk zijn jullie, is dat speciaal voor mensen die geen incrowd zijn? Ben al helemaal klaar met dit forum.

Klopt wel dat hoe je een gesprek binnenkomt wel mee bepaalt hoe er op je gereageerd wordt. Dat is in het echte leven ook zo en heeft niet zozeer iets met dit forum te maken.

Ja, mijn opmerking dat ik een paard zoek tussen 1.60 en 1.68 was inderdaad te erg voor woorden. Ben benieuwd hoe jullie mensen behandelen die echt iets vervelend zeggen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:27

Kalea schreef:

Leuk! :D

Ergens vind ik Fjorden stiekem ook heel leuk, maar wel compleet het tegenovergestelde van een Arabier :))

Heb alleen ook wel een beetje een trauma aan het rijden van Fjorden. Die van de manege was véél te sterk voor mij en mijn verzorgfjord lag ik in het begin vrij regelmatig naast :')

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:31

Trek t je niet aan Lieser. Er zijn hier bokkers die 'kort door de bocht' zijn en die je gewoon wat langer moet kennen. Dat went.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:33

xSCWx schreef:
Laatste pony spam, wat een gouden pony <3 geen stap verkeerd gezet (zonder zadel)
[ [url=m/8gd9TN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Superleuk om te zien dat jullie zoveel plezier samen hebben!

Hebben we ergens een topic voor nieuwe aanwinsten? Ik ben ook zoooo trots op de mijne, vandaag voor het eerst een klein parcoursje gesprongen in de les en ze deed het perfect *\o/* vind ik wel knap voor een paard dat met proefrijden nog in de galop uit het niets ging stoppen om ff te steigeren :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:36

Fly_high schreef:
xSCWx schreef:
Laatste pony spam, wat een gouden pony <3 geen stap verkeerd gezet (zonder zadel)
[ [url=m/8gd9TN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Superleuk om te zien dat jullie zoveel plezier samen hebben!

Hebben we ergens een topic voor nieuwe aanwinsten? Ik ben ook zoooo trots op de mijne, vandaag voor het eerst een klein parcoursje gesprongen in de les en ze deed het perfect *\o/* vind ik wel knap voor een paard dat met proefrijden nog in de galop uit het niets ging stoppen om ff te steigeren :=

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1991447&hilit=aanwinst

Ik ben echt een amateur meg linkjes plaatsen, maar dit is het topic :o :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:46

Is het trouwens een idee om die link aan de OP toe te voegen? :P Niet dat ik het vervelend vind dat hij regelmatig opnieuw gepost wordt, maar het is gewoon makkelijker. :D

Lieser schreef:
Ja, mijn opmerking dat ik een paard zoek tussen 1.60 en 1.68 was inderdaad te erg voor woorden. Ben benieuwd hoe jullie mensen behandelen die echt iets vervelend zeggen.
Ik lees echt niets onvriendelijks eerlijk gezegd. :? Alleen mensen die zeggen dat die 20cm richtlijn ook niet in steen gehouwen is, als dat al onvriendelijk is... En als je valt over de reacties van ikke: die communiceert bijna altijd zo, ook tegen ons als "incrowd". :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-06-21 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:47

Kalea schreef:

Foto needed!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:50

Mkango schreef:
Is het trouwens een idee om die link aan de OP toe te voegen? :P Niet dat ik het vervelend vind dat hij regelmatig opnieuw gepost wordt, maar het is gewoon makkelijker. :D

Lieser schreef:
Ik lees echt niets onvriendelijks eerlijk gezegd. :? Alleen mensen die zeggen dat die 20cm richtlijn ook niet in steen gehouwen is, als dat al onvriendelijk is... En als je valt over de reacties van ikke: die communiceert bijna altijd zo, ook tegen ons als "incrowd". :P

Loop een dagje mee op een klantenservice zou ik zeggen, dan weet je wat onvriendelijk communiceren is :))

Oké, het kan er op Bokt hard aan toe gaan, maar vind het hier in het topic eigenlijk nog best netjes blijven.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:54

Als je zelf een nare opmerking als “vond je pony dat ook” maakt wanneer iemand aangeeft op een kleinere pony te hebben gereden, kun je de bal wel een beetje teruggekaatst verwachten hè. Daarbij, als je dit al onaardig vindt… Idd geen dagje klantenservice meegelopen denk ik :P

Leuk Kalea!! Foto, meer info? *\o/* gefeliciteerd!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 18:58

xSCWx schreef:
Laatste pony spam, wat een gouden pony <3 geen stap verkeerd gezet (zonder zadel)]

Wat fijn!

En Kalea gefeliciteerd!!

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 19:52

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het is een jaarling ruin van Rudsmo rune x Tempo. Nog niet veel foto’s genomen.
Staat sinds vandaag samen met mijn shetlander. Was wel even spannend want die dacht blijkbaar dat het een merrie was -O- Hij is lang hengst geweest en pas dit jaar gecastreerd.
Helemaal verliefd.. Vandaag dan toch zijn dekpogingen gestaakt :D

Sorry voor twee keer dezelfde foto.. lukte niet helemaal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:34

Is hij een Gra? <3 Nóg beter. <3 Wat een leukerd! <3

(Is mijn liefde voor fjorden heel obvious? _O- )

Sherivey

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 20:43

Ohh die is wel heel leuk! <3

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:02

Wat een prachtige nieuwe aanwinsten!!
Wat een plaatje SCW! Leuk om te zien. Blijf je posten? :)

Kalea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:07

Hij is inderdaad gra, stond niet op het lijstje maar moet zeggen dat ik toch helemaal verliefd ben nu . <3

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:16

Wat een prachtige fjord <3

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:26

Heel mooi! Proficiat!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:44

Gefeliciteerd Kalea! Mooierd.
@Danique, niet hier in ieder geval (want is niet het doel van dit topic natuurlijk). Ik zat al te twijfelen om een volg topic te openen maar ja, zitten daar echt mensen op te wachten…

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 21:46

Ik zou je zeker volgen hoor, waarom niet. Maar je moet het willen doen natuurlijk, ik zou me daar niet zo fijn bij voelen om alles online te zwieren met mijn nieuwe paard :+ Er worden wel regelmatig foto's gepost in het show je nieuwe trots topic, dat kan ook natuurlijk :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:12

Kalea schreef:
Hij is inderdaad gra, stond niet op het lijstje maar moet zeggen dat ik toch helemaal verliefd ben nu . <3

Als ik het goed begrepen heb is Gra minder gangbaar als kleur bij Fjorden. Dat maakt 'm ook nog bijzonder.

Leukerd hoor; veel plezier ermee.

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 22:14

Wat een mooi paardje Kalea, gefeliciteerd!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 23:10

Prachtige fjord!