ik hoop dat de abcessen snel doorbreken! 
Mac is vandaag 3 jaar van mij, en ieder jaar maken we weer een vergelijkingsfoto

De bovenste is van de dag dat ik bij hem ging kijken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik hoop dat de abcessen snel doorbreken! 

Heerlijk al die ruimte en faciliteiten!

super fijn dat het jullie zo goed bevalt op de nieuwe stal, blij paard zo te zien! Wat voor dressuur zadel heb je nu, lijkt wel een Passier zo te zien?
Dus maar eens even aan de longeerlijn gezet om te kijken hoe ze in de bak loopt, ze ging als de brandweer. Energie zat ook iig
blij ei deed goed haar best!
Veel sterkte voor jou en Joya

Echt zo fijn gereden weer
Uiteraard houd ik afstand van mensen,en mijn stalgenoten weten dat ik Corona heb. Voordeel is dat ik op tijden ben dat er vrijwel niemand is. Noisy schreef:Wij zijn na een kleine vakantieperiode ook weer aan de gang. De rust heeft hem goed gedaan. Hij is ook weer behoorlijk aan het groeien geweest, achter stond weer een stuk hoger als voor.
[ [url=m/ugY3A3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren weer les gehad en hij deed het superEcht zo fijn gereden weer
Babootje schreef:Noisy schreef:Wij zijn na een kleine vakantieperiode ook weer aan de gang. De rust heeft hem goed gedaan. Hij is ook weer behoorlijk aan het groeien geweest, achter stond weer een stuk hoger als voor.
De foto vertekent denk ik ook wel wat zo. Met rust zie je ze inderdaad vaak nog flink groeien. Wij merken met rijden soms ook dat Mexx weer een groeispurtje maakt en werken dan wat minder met hem.
Babootje schreef:Noisy schreef:Wij zijn na een kleine vakantieperiode ook weer aan de gang. De rust heeft hem goed gedaan. Hij is ook weer behoorlijk aan het groeien geweest, achter stond weer een stuk hoger als voor.
De foto vertekent denk ik ook wel wat zo. Met rust zie je ze inderdaad vaak nog flink groeien. Wij merken met rijden soms ook dat Mexx weer een groeispurtje maakt en werken dan wat minder met hem.
Noisy schreef:Klopt, maar je ziet het aan hoe de rug loopt
fransje23 schreef:Fijn dat je in ieder geval je geld terug hebt, Babootje!
Bijzondere aanpassingen inderdaad, zulke voorwaarden zouden voor mij een no go zijn.
Goed dat je mensen waarschuwt!
Mafklappers. Goed dat je waarschuwt.
gelukkig leek ze vandaag ietsje beter.
ze vond de warmte met haar pak haar wat minder geslaagd, ze was heeeeeeel zielig vooraf dat ze aan het werk moest
maar goed, eenmaal bezig was ze goed te pruimen en we hebben het bij een kwartiertje gehouden. Babootje schreef:Ja dat zie je wel. Ik vind hem wel wat "bol" zo in de lendenen. Heeft hij dat altijd al zo? (Was me eerder eigenlijk niet zo opgevallen).
Lastig ook dat je niet weet waar het abces zit, anders had je nog flink kunnen smeren met trekzalf. Zo heb ik heel, heel lang geleden bij mijn beide paarden droes eruit gekregen. Maar dan moet het wel een abces ergens aan 'de oppervlakte' zijn. Wat is het toch een ellendige ziekte..