Mac is vandaag 3 jaar van mij, en ieder jaar maken we weer een vergelijkingsfoto

De bovenste is van de dag dat ik bij hem ging kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Wij zijn na een kleine vakantieperiode ook weer aan de gang. De rust heeft hem goed gedaan. Hij is ook weer behoorlijk aan het groeien geweest, achter stond weer een stuk hoger als voor.
[ [url=m/ugY3A3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren weer les gehad en hij deed het superEcht zo fijn gereden weer
Babootje schreef:Noisy schreef:Wij zijn na een kleine vakantieperiode ook weer aan de gang. De rust heeft hem goed gedaan. Hij is ook weer behoorlijk aan het groeien geweest, achter stond weer een stuk hoger als voor.
De foto vertekent denk ik ook wel wat zo. Met rust zie je ze inderdaad vaak nog flink groeien. Wij merken met rijden soms ook dat Mexx weer een groeispurtje maakt en werken dan wat minder met hem.
Babootje schreef:Noisy schreef:Wij zijn na een kleine vakantieperiode ook weer aan de gang. De rust heeft hem goed gedaan. Hij is ook weer behoorlijk aan het groeien geweest, achter stond weer een stuk hoger als voor.
De foto vertekent denk ik ook wel wat zo. Met rust zie je ze inderdaad vaak nog flink groeien. Wij merken met rijden soms ook dat Mexx weer een groeispurtje maakt en werken dan wat minder met hem.
Noisy schreef:Klopt, maar je ziet het aan hoe de rug loopt
fransje23 schreef:Fijn dat je in ieder geval je geld terug hebt, Babootje!
Bijzondere aanpassingen inderdaad, zulke voorwaarden zouden voor mij een no go zijn.
Goed dat je mensen waarschuwt!
Babootje schreef:Ja dat zie je wel. Ik vind hem wel wat "bol" zo in de lendenen. Heeft hij dat altijd al zo? (Was me eerder eigenlijk niet zo opgevallen).