Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Inderdaad. Maar dan toch wel weer heel braaf dat ze netjes haar rondjes draaide. Ik wil erg graag naar het benedenweiland. Ik denk dat ik daar wat langere stukken kan draven en zo aan Callas haar ontspanning kan geven. Maar op dit moment staat het gras daar bijna een meter hoog en moeten we het eerst onderhouden eer ik daar kan rijden. Ik kan nu niet zien wat er aan kuilen zit. Vind ik te link. De rondjes die ik nu kan draaien zowel vóór de hoeve, als achter de hoeve, als in het bos, zijn te klein om haar haar energie kwijt te laten raken. Het frustreert haar denk ik alleen maar meer omdat ze niet even gas kan geven.
Prairy schreef:Nee niks doms gezegd, meer toekijken en aanwijzingen geven
pien_2010 schreef:Tuurlijk moeten wij maskertjes op, maar dat zijn maskertjes TEGEN covid en geen covid maskertjesik ben je aan het dollen (grapje).
fardoe schreef:Wat een prachtig fort, wat ontzettend leuk dat er nog japonnen staan. Die zijn uit de films die er zijn opgenomen of staan er om te laten zien wat de dames vroeger droegen ?
Die gewelfde kelder/ keuken , echt prachtig en de wc’s zo aan de buitenkant van het fort, vind ik dan weer hilarisch en slim.
Wat heerlijk zo’n camper om zulke uitstapjes te maken.
Fijne zondag