Die zul je niet voor 4000 euro over kunnen kopen

Zo'n paard zoek ik niet.
Floyd was ook geen toppaard, maar voor mij perfect

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marus schreef:Sjoert schreef:Ja, maar als je een paard komt kijken, mogen ze er wel van af.
Helemaal mee eens,als ik als kopen een paard kom bezichtigen en rijden dan wil ik dat die zo uit de box komt zonder toeters of bellen EN voorgereden word!
Nicole schreef:CM dat vind ik geheel prijsklasse afhankelijk..
Een paard van 25.000 euro (noem maar wat) zou ik niet graag met lange manen en drek overal te koop zien staan dan neem ik dit namelijk al niet meer serieus.
Nicole schreef:CM dat vind ik geheel prijsklasse afhankelijk..
Een paard van 25.000 euro (noem maar wat) zou ik niet graag met lange manen en drek overal te koop zien staan dan neem ik dit namelijk al niet meer serieus.
ralphtdw schreef:en ik vind het vaak ook erg knap om te zien dat iemand met weinig geld heel ver kan komen dan dat je al een paard koopt van 25.000 euro en je rijd met een paard van 1000 euro iedereen eraf is natuurlijk soms sneu maar dan denk ik wel van zo zie je maar weer geld zegt niet alles
listiglistje schreef:blubdevis schreef:Dinsdag keuring, Rontgeologisch en klinisch.. k heb geen ervaring met rontgeologisch, worden hier veel paarden op afgekeurd??
helaas wel....maar ga ons eens op de foto zettenik zou een paard niet meteen laten staan voor een ocd of chip(jes) ligt eraan waar het zit
listiglistje schreef:blubdevis schreef:Dinsdag keuring, Rontgeologisch en klinisch.. k heb geen ervaring met rontgeologisch, worden hier veel paarden op afgekeurd??
helaas wel....maar ga ons eens op de foto zettenik zou een paard niet meteen laten staan voor een ocd of chip(jes) ligt eraan waar het zit
blubdevis schreef:Haha nou hij is pas 5, en als hij ocd of een chip heeft houd het wel op, helaas..
Daarnaast is hij 2 jaar terug helemaal goed gekeurd..
Ramzi schreef:Dan zou ik zwaar afgekeurd wordenArtose/artritis in mijn linkervoet, meerdere herstelde botbreuken. Ik ben rijp voor ''de slacht'' in paardenbegrippen
Gelukkig kan ik praten en ben ik best gezellig. Daarom mag ik nog een poosje blijven op aarde
blubdevis schreef:Haha..
Nee maar even serieus,
Een 5 jarig paard dat op zn 3e geen enkele bemerking had.. wat mag ik daar van verwachten?
listiglistje schreef:blubdevis schreef:Haha nou hij is pas 5, en als hij ocd of een chip heeft houd het wel op, helaas..
Daarnaast is hij 2 jaar terug helemaal goed gekeurd..
Waarom houdt het dan op? genoeg in de wereldtop met ocd's op chipsen 2 jaar geleden goedgekeurd geeft geen garantie (ik spreek uit ervaring)
Suelza schreef:Ramzi schreef:Dan zou ik zwaar afgekeurd wordenArtose/artritis in mijn linkervoet, meerdere herstelde botbreuken. Ik ben rijp voor ''de slacht'' in paardenbegrippen
Gelukkig kan ik praten en ben ik best gezellig. Daarom mag ik nog een poosje blijven op aarde
En wellicht foktechnisch nog interessant? Ben je wel WPN gefokt? Ik val zelf meer in het NRPS type. Tis dat ik atletisch gebouwd ben, waardoor ik op sportkwaliteiten nog wel interessant ben, maar foktechnisch ben ik wat te temperamentvol voor de gemiddelde Nederlander
listiglistje schreef:ik heb er een keer een voor 12000 gekocht met OCD, nooit geen last van gehaddie ik nu heb is door 3 veerartsen afgekeurd als rijpaard en die doet het heel erg leuk in de sport