Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Ik heb een leuk bericht!
Een tijdje geleden had ik verteld dat ik op zoek was naar een PRE na het overlijden van mijn kwpn merrie.
De zoektocht viel niet mee, alles wat ik ging kijken was het niet. Te klein, reed niet lekker, beet...
Daarbij kwam ook nog dat ik alles vergeleek met mijn lieve lease paardje. Ik had altijd gezegd dat ik haar niet zou kopen omdat ze een behoorlijke (zachte) bult op haar kogel heeft.
Hier waren verschillende mensen die zeiden ga voor je lease paardje.
Nou... Woensdag naar de kliniek en ze is goedgekeurd voor de sport! De bult zit niet bij het gewricht (echo en foto), het is een soort gal aan de voorkant.
De dierenarts was helemaal weg van haarhij zei hier ga je veel plezier van hebben.
Kortom: ik heb een paard!!
1,5 jaar geleden kwam ik op deze manege, toen had ik mijn paard nog, en ik zag haar (ze was toen 2,5) en was meteen weg van haar.
Beetje penny verhaalmaar ik ben helemaal blij!
We gaan lekker aan de gang samen, ze is niet superknap of spectaculair, maar vreselijk lief en ze rijdt heerlijk! Ik denk dat ze er over een paar maanden al heel anders uitziet! Beetje vetjes en spiertjes erbij.
Lukasje schreef:Maar Tilmar dat is toch wel een mooi paardje! Je doet alsof je een kameel gekocht hebt. En dan nog, al was het een kameel, ik lees dat ze heerlijk rijdt, lief is èn gezond. Wat wil je nog meer?!
Heeeeel veel geluk en plezier met haar!