Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SusanH schreef:Als je zoiets plaatst op een pro wolf site krijg je vast als verweer dat ze maar een goed hek hadden moeten plaatsen. Deze man legt duidelijk uit waarom de maatregelen die we nu nemen zoals rasters en honden onvoldoende zijn. En ook mooi weerlegd dat de wolf hier eerder was dan wij. Dat is dus helemaal niet het geval.
Oakland1990 schreef:Ik las net dat Groningen niks gaat doen. Schuift het af op dierenhouders. Je heet de Wrede of niet natuurlijk
TinkerTreas schreef:SusanH schreef:Als je zoiets plaatst op een pro wolf site krijg je vast als verweer dat ze maar een goed hek hadden moeten plaatsen. Deze man legt duidelijk uit waarom de maatregelen die we nu nemen zoals rasters en honden onvoldoende zijn. En ook mooi weerlegd dat de wolf hier eerder was dan wij. Dat is dus helemaal niet het geval.
Daarnaast heeft de mens de wolf altijd al bejaagd. Dus de mens is de natuurlijke vijand van de wolf.
Popstra schreef:Heel eerlijk....werd er maar eens een kind gepakt!!
Dat er dan wellicht eindelijk maatregelen genomen worden.
Ja ik weet het klinkt niet aardig maar zo makkelijk er over uit elkaar getrokken viervoetige lievelingen van mensen gepraat word door volk zonder dieren zo makkelijk kan ik dit ook zeggen want mijn dieren zijn mijn alles!
thequeensmum schreef:Popstra schreef:Heel eerlijk....werd er maar eens een kind gepakt!!
Dat er dan wellicht eindelijk maatregelen genomen worden.
Ja ik weet het klinkt niet aardig maar zo makkelijk er over uit elkaar getrokken viervoetige lievelingen van mensen gepraat word door volk zonder dieren zo makkelijk kan ik dit ook zeggen want mijn dieren zijn mijn alles!
Waarom een kind? Laten ze jou maar pakken![]()
Dat maakt het nog serieuzer als zelfs een volwassene gepakt wordt.
sterregoud schreef:En toch begrijp ik het wel. Veel mensen doen zo luchtig en nonchalant over het mogelijk verlies van onze dierbare dieren, die snappen helemaal niet dat we echt van ze houden.
Jessix schreef:sterregoud schreef:En toch begrijp ik het wel. Veel mensen doen zo luchtig en nonchalant over het mogelijk verlies van onze dierbare dieren, die snappen helemaal niet dat we echt van ze houden.
Inderdaad. Er wordt ook gesproken over schade terwijl het voor mij helemaal niet als schade zou voelen maar als een groot verlies. Ik kan ook geen bedrag noemen die dat zou kunnen verzachten.
Jessix schreef:sterregoud schreef:En toch begrijp ik het wel. Veel mensen doen zo luchtig en nonchalant over het mogelijk verlies van onze dierbare dieren, die snappen helemaal niet dat we echt van ze houden.
Inderdaad. Er wordt ook gesproken over schade terwijl het voor mij helemaal niet als schade zou voelen maar als een groot verlies. Ik kan ook geen bedrag noemen die dat zou kunnen verzachten.
Marigold schreef:Mooi om te zien hoe de goudjakhals zijn eigen habitat voorkeur volgt.
Kleine knaagdieren, zoals veldmuizen en hazen als prooi. Als ze grotere prooien bemachtigen heeft dat te maken met zwakte of een gevonden karkas.
Zelfstandige expansie dus beschermd:
[ [url=m/Azqb6M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6E6XEq.jpg]Afbeelding[/url] ]