Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iepoetjuh schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/55973/te-koop/paarden-te-koop/zara.aspx#.ULcwlKwmaQk
Iemand van deze merrie al info opgevraagd of bij gekeken? Vind haar erg mooi!
2a54z6e45r6r schreef:Heb een nieuw paard op het oog, iemand tips waar ik moet op letten? Het is de eerste keer dat ik naar een paard ga kijken. En bij het testen op wat moet je letten? Is het aangeraden om te keuren als er een keurigsverslag aanwezig is van 1,5 jaar terug?
Romanoff schreef:Laura1982 schreef:besloten de zoektocht te staken (tijdelijk), afspraak voor maandag afgezegt.
gevoel en verstand liggen zo erg overhoop dat het niet verstandig is om nu keuzes te maken.
ik mis mijn fries nog te erg en kan de box wel vullen maar denk niet dat het helpt.
Verstandige keuze meid.. Je moet t eerst goed verwerken. De een is daar war sneller in dan de ander, en ook dat geeft niks.
Je vervangt niks, je krijgt een nieuwe uitdaging en als je daar nog niet aan toe bent, moet je het niet doen
LynnS_ schreef:Iepoetjuh schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/55973/te-koop/paarden-te-koop/zara.aspx#.ULcwlKwmaQk
Iemand van deze merrie al info opgevraagd of bij gekeken? Vind haar erg mooi!
Ik ben van dezelfde mening.
Heb jij er toevallig al naar geïnformeerd intussen?
2a54z6e45r6r schreef:Heb een nieuw paard op het oog, iemand tips waar ik moet op letten? Het is de eerste keer dat ik naar een paard ga kijken. En bij het testen op wat moet je letten? Is het aangeraden om te keuren als er een keurigsverslag aanwezig is van 1,5 jaar terug?
Sjoert schreef:2a54z6e45r6r schreef:Heb een nieuw paard op het oog, iemand tips waar ik moet op letten? Het is de eerste keer dat ik naar een paard ga kijken. En bij het testen op wat moet je letten? Is het aangeraden om te keuren als er een keurigsverslag aanwezig is van 1,5 jaar terug?
Ja, zeker. In 1,5 jaar kan genoeg gebeuren. Of het is ineens een ander paard
Zadel het paard zelf op of help iig mee. Laat je niet misleiden door bandages, wie weet wat daar onder schuil gaat.. Lekker rondje rijden en laat zeker niet alles afhangen van maar 1 keer proberen.