Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letsdunit schreef:Waar zou ik het beste rond kunnen kijken voor een betrouwbaar recreatie paard? Eigenlijk alles wat ik wil is vertrouwen weer opbouwen nadat ik 15 jaar niet gereden heb. Ik weeg 84kg dus niet een klein, iel dier.
Bemerking of papieren maken ook niet zoveel uit. Betrouwbaar is het belangrijkste.
Cioccolato schreef:Zijn ook genoeg bemerkingen waarbij t paard prima kan functioneren
Cioccolato schreef:Een gezond paard kopen is overigens
makkelijk. Je hebt gewoon veel geld nodig.
Dat paard gezond houden is vele malen moeilijker
Letsdunit schreef:Waar zou ik het beste rond kunnen kijken voor een betrouwbaar recreatie paard? Eigenlijk alles wat ik wil is vertrouwen weer opbouwen nadat ik 15 jaar niet gereden heb. Ik weeg 84kg dus niet een klein, iel dier.
Bemerking of papieren maken ook niet zoveel uit. Betrouwbaar is het belangrijkste.
Elisa2 schreef:Rochiril schreef:Knip
Oef wat een nare streek, daar heb ik altijd zo'n hekel aan als ze gericht trappen. Maar ja..je weet niet hoe een karakter uiteindelijk wordt natuurlijk als je ze als veulen hebt.
Budget is misschien wat laag voor wat je zoekt zonder concessies te hoeven doen op gezondheid, maar wellicht dat een kleiner paard wel zou lukken.
boemel schreef:denisesilver schreef:Vrienden hebben een jaarling te koop staan, maar echt voor teveel geld in deze markt en hele onvoordelige foto's terwijl het echt een leuk, knap dier is. Vrees voor hun dat ze dus tot 3 bij hun zal blijven staan. Nou staat ze niet in de weg, maar vind het typisch dat mensen niet eerst onderzoeken wat de markt doet.
Dat is bij vrienden van ons idem dito.
Die gaan dus ook niet weg, vrees ik
SjonnieZ schreef:Elisa2 schreef:Sowieso verkopen jaarlingen voor geen meter, heb altijd geleerd..verkopen als veulen of wachten tot ze minstens 2.5 zijn.
Ze zijn alleen te beoordelen op 3 dagen, 3 weken, 3 maanden en 3 jaar.
Vanwaar deze specifieke leeftijden? Fysiek Of is dit meer historisch gebruik?