murls schreef:Hier was iemand opzoek naar een (kruising) koudbloed appaloosa, grote pony maat toch? Staat nu een leuke op facebook in de groep "bonte/appaloosa paarden zoeken maatje". Wel een jonkie nog, maar een hele leuke

Ik denk dat je mij bedoelt maar probleem is dat ik geen pony zelf meer wil inrijden
Ik heb nu sinds een jaar een heupprothese dus durf dat gewoon echt niet meer aan helaas.
Stond vandaag ook een leuke op mp maar merrie.
MyWishMax schreef:cinniz123 denk er wel aan dat foto's en zelfs film enorm kunnen vertekenen. Al mijn paarden waren in de advertenties dieren die niet wow waren, maar in het echt vele malen mooier, beter en echt andere dieren.
En ook vaak gehad dat paard echt geweldig leek op foto en film en in het echt enorm tegenviel.
Juist in een advertentie kan je die net niet niet goed beoordelen is mijn ervaring. Echt alle paarden en pony's die ik uiteindelijk heb gekocht wilde ik niet eens naar gaan kijken, omdat de advertentie gewoon net niet was of niet genoeg aansprak.
Gefeliciteerd tirzasarah10
Ik snap wat je bedoelt hoor maar met wow bedoel ik eigenlijk dat het mij een goed gevoel geeft en niet zo zeer alleen het uiterlijk en niet met allemaal onderliggende problemen want dat lijkt nogal normaal te zijn.