Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Nee, helemaal geen paarden meer idd. Daarom moet alles weg, komen geen paarden meer te staan. Ook erg jammer qua wedstrijden.
Babootje schreef:Leuke pony SCW! Veel plezier ermee.
Ja ik hoorde ook al dat De Groene Woude ermee gaat stoppen. Dat zijn dus weer een hoop mensen die een plek zoeken voor het winter wordt. Er komt dus helemaal geen stal meer op die plek? Best zonde want er is al zo weinig keus. Goede stallen staan vol met een enorme wachtlijst.
xSCWx schreef:Ja nu wel haha, vanmiddag wilde ik hem niet teveel storen want hij was ietwat gaar van de reis en uiteraard onder de indruk van alles. We hebben nu even een lekker wandelingetje gemaakt![]()
[ [url=m/YKTsxe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HhLqiy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Ja ik hoorde ook al dat De Groene Woude ermee gaat stoppen. Dat zijn dus weer een hoop mensen die een plek zoeken voor het winter wordt. Er komt dus helemaal geen stal meer op die plek? Best zonde want er is al zo weinig keus. Goede stallen staan vol met een enorme wachtlijst.
Lieser schreef:Babootje schreef:Ja ik hoorde ook al dat De Groene Woude ermee gaat stoppen. Dat zijn dus weer een hoop mensen die een plek zoeken voor het winter wordt. Er komt dus helemaal geen stal meer op die plek? Best zonde want er is al zo weinig keus. Goede stallen staan vol met een enorme wachtlijst.
Oh? Daar hebben ze niets van gezegd toen ik mailde voor een pensionstal ... Is dat recent?
ruitje schreef:Het is ook best lastig denk ik, zeker met die wachtlijsten overal: koop je eerst je paard of laat je je eerst op een wachtlijst zetten?Wij hebben inderdaad ook al wat telefoontjes ontvangen van Groene Wouders. We hadden al een wachtlijst en die is niet korter geworden de afgelopen maanden. Maar wachtlijsten zijn gekke dingen hoor, de vorige keer had ik bij de 5e pas iemand die interesse had in een box.
Mensen zetten zich ook vaak op een lijst maar gaan verder zoeken
Ik denk overigens dat wij wel echt een heel ander type klant trekken dan Groene Woude deed, we hadden in alle jaren dat we samen hebben bestaan weinig uitwisseling zeg maar.
Denk dat er voor Groene Wouders weinig plekken zijn die een gelijke accomodatie bieden, die was daar gewoon super. Er komen in onze regio ook amper stallen bij, of ze krijgen geen vergunning voor meer dan 15: dan kun je nooit genoeg investeren in een grote binnenbak oid.
Wij hebben nu ook veel mensen die een paard aan het kopen zijn maar dan nog geen stal hebben, lijkt mij ook eng: iets kopen en dan niet weten waar je heen moet?
Snap er geen reet van, hoe kunnen er nou ineens zoveel meer paarden zijn in NL? Alle stallen die ik ken staan vol
. Zouden er dan echt zoveel meer mensen een paard hebben?
Ik moet een Fjord verkopen, heb 1 box te weinig deze winter en had met mezelf afgesproken er 1 te verkopen dus dit levert mooi druk![]()
Zit te zoeken naar vraagprijzen voor onbeleerde fjorden, maar staan amper fjorden te koop om mee te vergelijken.
ruitje schreef:Wij hebben inderdaad ook al wat telefoontjes ontvangen van Groene Wouders. We hadden al een wachtlijst en die is niet korter geworden de afgelopen maanden. Maar wachtlijsten zijn gekke dingen hoor, de vorige keer had ik bij de 5e pas iemand die interesse had in een box.
Wij hebben nu ook veel mensen die een paard aan het kopen zijn maar dan nog geen stal hebben, lijkt mij ook eng: iets kopen en dan niet weten waar je heen moet?
Snap er geen reet van, hoe kunnen er nou ineens zoveel meer paarden zijn in NL? Alle stallen die ik ken staan vol
. Zouden er dan echt zoveel meer mensen een paard hebben?