Hopelijk lukt het snel om haar van het opgehoopte zand te verlossen. Ik geef ook gekookte lijnzaad. Dat doet ik altijd door de subli slobber, dat vinden ze hier heerlijk. Zit een beetje een soort van mint geurtje aan ook Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk lukt het snel om haar van het opgehoopte zand te verlossen. Ik geef ook gekookte lijnzaad. Dat doet ik altijd door de subli slobber, dat vinden ze hier heerlijk. Zit een beetje een soort van mint geurtje aan ook
Gelukkig was het paard van degene die in de bak aan het rijden was braaf, want die kreeg ineens een projectiel zijn kant op gesmeten
en er lag mest in wat ook weer bijna op echte mest begint te lijken! Verder staat ze nu met een ander paardje samen, en krampt ze minder met haar buik. Dus dat gaat de goede kant op 

Sizzle schreef:Dat vond de veearts niet nodig omdat er niet zozeer een grote beschadiging zit. Het is goed mogenlijk dat er nog lang een bult blijft zitten omdat het natuurlijk een slecht doorbloed gebied is en dan krijg je zo‘n gestolde bloeduitstorting maar langzaam weg.
Het wordt nu snachts niet meer dik, dus dat vind ik een goed teken.
Ik hoef ook niet in de sport of zo, dus ik kan de rest van de winter gewoon rechtuit rijden.
maar ik weet niet hoe ik het op een andere manier moet uitleggen. 

) - maar mezelf absoluut niet
Gaat je niet in de koude kleren zitten zoiets, pfoe. Weet de afloop van het ongeluk nog niet, weet ook niet of ik het echt wel wil weten want zag er niet heel hoopgevend uit.
. Hij heeft ontstekingsremmers ingespoten gekregen en moet over 2 weken weer beter lopen. Anders kunnen we nog speciaal beslag proberen. En anders dieper gaan kijken.
en hij kan zometeen wel goed lopen omdat de ontsteking weg is maar het beeld van de röntchenfoto's geneest niet dus hij zal er altijd heel gevoelig voor blijven. Ik ben altijd anti ijzers geweest maar ben me daar nu toch wat in aan het verdiepen maar ik lees nog steeds veel verschillende verhalen en meningen erover. Wat ik ook lees is een natuurlijk bekapper gaan zoeken. Nou die zoektocht wil niet lukken, iedereen in de buurt zit vol en neemt geen nieuwe klanten aan. Als ik vraag weet je nog iemand krijg ik inmiddels alleen nog maar de namen die ik al gehad heb.
ik hoop maar dat hij over 2 weken in ieder geval pijnvrij is. En dan kunnen we kijken wat we nog samen kunnen gaan doen met goed management om zn voeten gezond te houden. Ik baal echt dat ik dus nooit meer het springen kan afsluiten met het idee dat dit ons laatste rondje is, nog een keer samen vliegen.. We zullen ook nooit meer samen een crossles kunnen doen, wat altijd een wens is geweest maar door de trailerlaad perikelen steeds heb moeten uit schuiven naar de toekomst. Mijn laatste wens gaan we wel nog doen, ik wilde al zo lang, zo vreselijk graag, met Mac naar het strand toe.. dit gaan we hoe dan ook nog samen doen, al moet ik de trailer het strand op duwen en kunnen we alleen aan de hand nog een rondje stappen maar we gaan er komen.
. De nodige tranen zijn al gevloeid hier bij mij en de 2 weken rustig afwachten voelt echt als een eeuwigheid