Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KellyR schreef:@mavantos,
Lezen we dezelfde advertentie? Ik vind deze juist heel overzichtelijk en prettig lezen.
Ja, ik zou ook willen weten wat de bemerking is.
En is het echt zo erg dat de eigenaar begaan is met haar eigen gefokte paard? Juist het begaan zijn met, heeft mij over de streep getrokken met het kopen.
"Kan vlug zijn" of ik kijk er over heen, of je haalt er nu een ander voorbeeld bij. Maar ik lees gewoon een duidelijk verhaal. Met de opzet en het gevoel wat er in zit heb ik zelf het gevoel dat ik hier met een open en eerlijk persoon te maken heb. Ook heel veel waard in mijn ogen.
Foto's vind ik netjes, misschien de galop foto uit een wat ongelukkige hoek. Eerste foto zou ze zelf de helling iets kunnen aanpassen, zelf vind ik hem niet heel storend. Er zitten ook filmpjes bij om er een duidelijker beeld bij te krijgen.
Iedereen heeft een eigen voorkeur. Maar ik vind bovenstaande echt wel heel zwaar op de aangepaste advertentieMisschien heb je het nog over het oorspronkelijke bericht?
Getup schreef:Ook ik val wel op dit type. En als ik op zoek zou zijn, zou ik gewoon even aan de verkoopster vragen wat voor bemerking ze heeft. Kleine moeite