Wel 2 keer eerste met 4 winst dus het was de moeite waard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen mijn sokken waren nog droog

het leed wat outdoor wedstrijden heet
Splinter schreef:Supergaaf fransje zo'n trektocht lijkt me heel leuk om te doen.
Lekker Noisyhet leed wat outdoor wedstrijden heet
![]()
Babootje gelijk heb je om komend jaar ook nog lekker het Z mee te pakken. Ik snap dat je het spannend vind om hem te koop te zetten.
Hoe gaat het met Bjelle sizzle?
Wij hadden dit weekend ook weer wedstrijd waren gister 1ste en 2de met heel leuk commentaar
[ [url=m/szOvzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet er netjes uit, knappe Syd
Jouw hartslagplaatje is geniaal
Wat een tof commentaar!
Wat heerlijk lijkt me dat om zo met je paard te kunnen doen.
Bikkel!
Maar we hebben afgelopen week een paard dat langskwam op de weg (feestjes rond de bak door Pinda's vriendje, en dus ook een hele maffe stuiterPinda
) en daardoor een terugvalletje getrotseerd en goed doorheen kunnen werken. Met wel een juf die zich stiekem bescheurde om mijn gepiep ondertussen terwijl Pinda rondhupte
(Ik: "Hellup, ik vinnut nu niet leuk meer hoor! Ze voelt heel eng, mieperdemieperdepiep"
, Pinda: "SNORK"
-
). Maar dat is dus ook weer afgestreept, zo worden we steeds een beetje handiger
En gisteren in een dikke hoosbui gereden, het water stond me letterlijk in de schoenen- en Pinda maar braaf sjouwen, ze loopt echt fijn in prutweer
Maar het gaat iig steeds meer op echt trainen lijken, zo leuk

Dierenarts is er 3x in evenveel dagen bij geweest. Nu wel stabiel(er), al heeft ze overduidelijk nog last. Zand zit er nog in, dat moet er uit. Maar ja, Feyre-die-altijd-alles-eet lust alles wat ook maar lijkt op psyllium of zand-weg-achtige-producten NIET. Echt, NIET. Ik heb nu voor € 170 aan slobbers, poeders, brokjes, zaadjes etc staan. Net maar ordinaire slobber van Pavo gehaald, kijken of ik daar de psyllium in kan verstoppen. Ze is gelukkig wel een stuk beter, maar toch. We zijn er nog niet.

Meer geld per maand ook
maar goed, met nog maar één paard zit daar ook meer ruimte in. Berdien schreef:Hoe bereid en voer jij die gekookte lijnzaad? Ik ga dus vanaf morgen de slobber proberen, hopelijk wil ze het daarmee wél eten. Er gaat nu wel wat in (verstopt in het gewone voer) maar lang niet de hoeveelheden die erin moeten om het zand eruit te werken.
Ze is normaal echt niet moeilijk qua eten maar ze vindt het slijmerige gevoel volgens mij echt de hel, en dan eet ze het dus niet. Daarom heb ik nou hele psyllium van Pit&Pit, dat moet minder slijmen volgens de omschrijving. Fey vindt het echter nog steeds vergif

Op aanraden van de dierenarts toendertijd.