Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) heeft met haar gsm gefilmd. Dat kan ik al posten. Ben er nog niet aan toe gekomen om die van mijn camera over te zetten.
(blauwe heup en achter op mijn hiel en dat was omdat ik wegsprong vlak voor ze uit haalde anders lag ik bij het stoeltje 4m verder tegen haar staldeur.
)
gewoon ‘kom er aan’ 

) en met de spanning die ze toonde voor ik er op ging (ik mocht ook niet op haar zonder dat hij haar vast had tot we in de piste waren en toen liet hij haar nog met tegenzin los en zo is mijn man normaal echt niet.) dat ik wellicht een ontploffing veroorzaakt had als ik haar wel gepushed had. Ik vind dat moeilijk omdat Rêve aan de hand vaak nogal een draak is en onder het zadel valt het dan normaal mee maar manlief vertrouwde het niet. Bij het losrijden moest ze even haar ei kwijt maar voor ik binnen moest voelde ze echt fijn en stabiel. Maar in de proef was ik het zelf gewoon kwijt.
niet haar schuld. 
Ik weet wat ze kan en wil haar graag tonen want ze is mijn meisje maar dat lukt dan niet omdat ik twijfel en dan baal ik. 
We hebben iig mooie foto’s van mijn gave power-meid. 

en haar zoon is wellicht nóg mooier…

heb haar in de galop ook even beloont omdat ik voelde hoeveel moeite het haar kostte om met haar concentratie bij mij te blijven.
uiteindelijk zijn het een soort kleuters die veel bevestiging nodig hebben.
hoe stoer ze ook zijn.
(Rêve hinnikt en murmeld veel op wedstrijd.)

Gust is echt een gouden mens.)

inmiddels reageert Rêve ook op hem.
(hij schreeuwt ook alsof hij vermoord wordt dus ik snap haar wel.) 
als hij probeert er over heen te gaan verongelukt hij zichzelf, hij kan echt niet goed genoeg springen daarvoor wat hij zelf ook denkt.