Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lukasje schreef:Oakland1990 schreef:[ [url=m/ejQluL.png]Afbeelding[/url] ]
Zoals deze. Ik vind het oprecht jammer dat het dier geeneens een jaar is geworden. De manier waarop is gewoon vreselijk en ik vermoed dat die ook niet per direct dood was omdat alle schade in het achterlijf zit. Ze horen hier gewoon niet en dat komt ook niet. Dan mag Loos nog zoveel rasters zetten als die wil, dit wordt nooit een goede habitat voor wolven.
Sorry maar dat de maag enkel everzwijn en appel bevatte, geloof ik voor geen meter. Dat past nu té perfect binnen het plaatje.
tienus63 schreef:Goud jakhals is toch helemaal geen Europees dier? Komt die van oorsprong niet uit Azië?
Marigold schreef:Mooi om te zien hoe de goudjakhals zijn eigen habitat voorkeur volgt.
Kleine knaagdieren, zoals veldmuizen en hazen als prooi. Als ze grotere prooien bemachtigen heeft dat te maken met zwakte of een gevonden karkas.
Zelfstandige expansie dus beschermd:
Oakland1990 schreef:Die twee schapen van vannacht in Limburg hebben de hele roedel gevoerd lijkt wel. Serieus gat onder de draad van 2 meter en er blijft weinig van over… vraag me af of dat onderste draadje stroom was
Popstra schreef:Ik vind het wel interessant om te zien de wolf in het filmpje niet door die begroeiing komt en weer terug keert....