Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar denk idd ook dat je Marie als je wat blijft rondkijken vanzelf ergens op een startlijst oid tegenkomt, ze heeft potentie zat om bij de grotere wedstrijden terecht te komen
zeker als het lijkt of ze bij een professional terecht komt.
wel fijn dat het uiteindelijk zo is afgelopen! Hoe is de castratie van je jonkie gegaan?
). Ik verwacht dat we deze week los gaan draven, was vandaag al flink in de verleiding (het is wel fijn om weer wat groter te kunnen gaan schakelen ook als ik alleen ben) maar om meteen helemaal alleen zonder dat zij er bij is voor het eerst weer los te gaan draven vond ik een te grote stap. Gisteren wel per ongeluk een paar pasjes gegaloppeerd aan de lijn
Het gaat met iemiemini stapjes allemaal maar het gaat wel gestaag vooruit en voelt goed 

zo ik heb even wat gemist hier. Wij zijn lekker met vakantie geweest en in de waan vd dag weinig op bokt gezetenSplinter schreef:Haha nee heb 2 dagen gestart. Had iets teveel 3en en 4en voor zoveel winst in 2 proeven

Wel balen dat ze nu ineens met een dik been staat

En wat een leuke outfit samen, super grappig!
En supertof zo'n trektocht, je bent nu al onderweg natuurlijk maar veel plezier!

Ik duim voor je dat het niet al te ernstig is.
Ik kan er niet over uit hoe blij ik met haar ben. Word er af en toe zelfs een beetje emotioneel van. Ik had dit nooit meer verwacht na alles wat ik de afgelopen jaren met ze gehad heb.

Hopelijk trekt het snel genoeg bij om wel weer echt op te kunnen pakken 
Dit weekend L1 dan?
En knappe Bliss klinkt alsof ze haar naam eer aan doet, heerlijk om te lezen hoe fijn jullie het samen hebben!
En nog steeds dagelijks aanpoten en bijleren. Slungelige nootje is behoorlijk uitgegroeid en gezwaard, dat doet ook een hoop.

en mooie foto's van jullie samen