Balou_k schreef:Mag ik mensen wat filmpjes sturen van een paard dat we bezichtigd hebben?
Ja hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leentje1975 schreef:NixeNiro schreef:Hoi allemaal, even laten weten dat ik m'n nieuwe vriendinnetje heb gevonden! Ze is pas 3 maand oud, maar m'n gevoel zit goed.
Ukita stmt (Florida TN x Obelisk)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Onder het motto, we zien wel wat de toekomst brengt ❤️
Wat leuk!!
Ik ben in het bezit van haar halfbroer Statement en haar zus Tikita.
Cardy schreef:Wat denken jullie? Alle inzichten zijn welkom! (Mag ook via pb als iemand wat meer wilt sparren)
SjonnieZ schreef:Mij verbaasde de positieve bevestiging die je hier kreeg echt.
- Een bemerking wordt meestal uitgesloten van de verzekering.
- De DA kosten zijn de laatste jaren explosief gestegen.
- De economie is tanende, door de inflatie wordt het leven steeds duurder en paarden zijn een luxe product.
- in paardenland kent men het gezegde, ellende koop je niet, dat krijg je vanzelf wel.
En ze vraagt ook nog om een ervaren ruiter.
€ 13.500,- voor een paard met een bemerking, die blijkbaar niet door iedereen te rijden is, is veel te hoog.
SjonnieZ schreef:Mij verbaasde de positieve bevestiging die je hier kreeg echt.
- Een bemerking wordt meestal uitgesloten van de verzekering.
- De DA kosten zijn de laatste jaren explosief gestegen.
- De economie is tanende, door de inflatie wordt het leven steeds duurder en paarden zijn een luxe product.
- in paardenland kent men het gezegde, ellende koop je niet, dat krijg je vanzelf wel.
En ze vraagt ook nog om een ervaren ruiter.
€ 13.500,- voor een paard met een bemerking, die blijkbaar niet door iedereen te rijden is, is veel te hoog.
Cardy schreef:Bedankt voor jullie reacties, echt fijn dat jullie zo meedenken!
Over de bemerking kan ik via pb wat meer vertellen. Ik vind het niet helemaal fair tegenover een toekomstige eigenaar om dat hier openbaar te zetten. Het is iets dat puur toevallig ontdekt is en geen klinische gevolgen heeft. Bij een röntgenologische keuring zou het niet eens naar voren komen. Toch wil ik transparant zijn, dus ik heb het wél netjes in de advertentie vermeld.
Ze is altijd rad, loopt goed en is klinisch verder helemaal in orde. Vorig jaar is ze een keer uitgegleden en was toen wat stijf, dus hebben we haar laten nakijken. Uiteindelijk bleek het allemaal erg mee te vallen.
SjonnieZ schreef:@ikke
Ongeacht of het klopt wat je zegt. Deze dame moet haar paard wel zien te slijten aan die markt
Mss moeten verkopers van luxe producten er gewoon nog even aan wennen dat we aan het overgaan zijn naar een kopersmarkt..
Cardy schreef:En qua rijden: ze is super leuk en braaf, maar wel alert op haar omgeving. Daarom lijkt ze me geen ideale match voor een echte beginner. Ze is altijd gereden door mijn zusje, die “gewoon” een enthousiaste amateur is. Iemand die af en toe een proefje rijdt, maar vooral veel plezier met haar paard heeft. Dus het is niet zo dat er echt een specifieke ruiter nodig is voor Nova.