Fransje en Babootje hebben goede tips

Mijn schattige frummelige nootje wordt al weer 6 jaar vandaag!

Van steltenbabyborrelnootje met mega oren...

Naar blije bolle kokosnoot (met nog steeds mega oren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CalipsoLover schreef:Ze is rond de 1m57 nu. Toont wel wat groter.
CalipsoLover schreef:Haar poep staat nog altijd wel een paar cm’s hoger, in België is een paard een paard vanaf 1m48, dus dat is hier minder een dingetje. Ze is gisteren verhuisd naar de trainingsstal die ze ook gaan verkopen. Ik ben benieuwd maar er zijn wel al een paar traantjes gevallen…
Vientje schreef:Hè wat jammer dat het met Marie niet zo fijn verloopt met de verkoop, ik kan me voorstellen dat je het er lastig mee hebtHet is zo'n leuk dier! Maar inderdaad, ze is niet voor zomaar iedereen. En veel mensen hebben echt geen idee dat zij niet zijn wat zo'n paard nodig heeft...
Fransje en Babootje hebben goede tipsDenk dat jou verkoop via een goede stal ook een flinke last van de schouders haalt in deze situatie, en zij hebben het netwerk voor een passende ruiter voor haar. Heb je al contact gelegd?
Mijn schattige frummelige nootje wordt al weer 6 jaar vandaag!![]()
Man, wat vliegt de tijd...
Van steltenbabyborrelnootje met mega oren...
[ [url=m/lR7kLt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar blije bolle kokosnoot (met nog steeds mega oren)
[ [url=m/VxUNhM.jpg]Afbeelding[/url] ]
candalisa schreef:Wat jammer dat Marie weg gaat maar als het voor jou goed voelt is dat de enige optie.
1993 gaaf hoor! Ziet er super uit!
Ah kleine pindaatje!
Gister is mijn gouden draak 6 geworden
[ [url=m/6uwfLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rtuuKb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RI2n36.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5afCF5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A4SXWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FGzbOx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6cz8bb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b2w0zX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Mc1gWA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat hebben wij diepte punten gehad samen en ik wilde zo vaak opgeven maar ik ben blijven knokken en gister heb ik voor het eerst het gevoel gehad dat wij 1 waren ik ben gestopt om van het uitzicht te genieten. Waar syd normaal geen seconden stil kan staan door ongeduld bleef zij ook rustig staan kijken. Hopelijk is dit het begin van een nieuw boek voor ons.
[ [url=m/uWlToC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Babootje schreef:Paardrijden is echt heul heul moeilijk!!!
Noisy schreef:Jeetje, wat een bende dan zeg. Zonde van je geld zo.
Daarover gesproken... Hoe staat het met je zadelmaker perikelen? Zit er inmiddels wat vooruitgang )
Babootje schreef:Noisy schreef:Jeetje, wat een bende dan zeg. Zonde van je geld zo.
Daarover gesproken... Hoe staat het met je zadelmaker perikelen? Zit er inmiddels wat vooruitgang )
Jazeker. Na een hoop advocatenbrieven over en weer waarbij wel steeds de boetes lager werden maar de geheimhoudingsplicht bleef staan hebben ze gisteren dan toch bakzeil gehaald en krijg ik mn geld terug zonder geheimhoudingsplicht. Eerst t geld maar es op mn rekening en dan horen jullie wie me zo blij heeft gemaakt