Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:idd aella, dus laat anderen die het dan op hun manier doen ook in hun waarden zonder te zeggen dat het niet deugd en ze niet kunnen rijden
astridh schreef:Ik had het idee dat Aella degene is die hier 'aangevallen' is of waarvan op z'n minst is getracht haar belachelijk te maken. Vond ik niet zo netjes overigens. Het is een beetje alsof iemand die net op bokt komt kijken (is dat zo) zijn mening niet mag geven of op z'n minst niet in discussie mag gaan met de hard-core bokkers.
astridh schreef:Ik had het idee dat Aella degene is die hier 'aangevallen' is of waarvan op z'n minst is getracht haar belachelijk te maken. Vond ik niet zo netjes overigens. Het is een beetje alsof iemand die net op bokt komt kijken (is dat zo) zijn mening niet mag geven of op z'n minst niet in discussie mag gaan met de hard-core bokkers.
promptertje"]
[quote="astridh schreef:Ik had het idee dat Aella degene is die hier 'aangevallen' is of waarvan op z'n minst is getracht haar belachelijk te maken. Vond ik niet zo netjes overigens. Het is een beetje alsof iemand die net op bokt komt kijken (is dat zo) zijn mening niet mag geven of op z'n minst niet in discussie mag gaan met de hard-core bokkers.
Aella schreef:Pipo, om te beginnen introduceerde jij de term getrut. Iemand refereerde aan de opleiding van jonge paarden in Wenen. Vind je dat ze daar ook trutten en frutten?