Citaat:Ken zat mensen die geen hond nemen omdat ze op een flat wonen en dat geen doen vinden voor zo'n beest. Wanneer jij voor jezelf vindt dat een paard meer op de wei zou moeten lopen liefst 24 uur dan zorg je ervoor anders neem je inderdaad geen paard.
Wanneer je dit niet zo belangrijk vindt en met stalhouding tevreden bent dan doe je dit. Maar als excuus te gebruiken dat er geen ruimte is is onzin.Dan zet je je paard ergens neer waar wel ruimte is en reis je gewoon doordeweeks wat meer. Het is gewoon waar je prioriteiten liggen.
Dit bedoel ik nou zeggen dat er respect is maar ondertussen
Je moet maar verder neerzetten en wat langer onderweg zijn.
Typische iemand die weinig verstand heeft..ik zal ff duidelijk zijn.
Dat gaat niet er zitten 3 snelwegen in de weg de A15 A27 A16 en dat zijn vreselijk drukken wegen
Als ik mijn paard richting Breda ga neerzetten dan moet ik toch zeker 60 km rijden en sta dus meer dan 2 uur in de file
Hetzelfde geldt voor Utrecht (die kant op) A27 is een ramp.
Maar goed ik ga aan het werk moet tenslotte dure stalling betalen

. Misschien dat de Hollandse manege in Amsterdam wat lastig wordt, maar dan moet je gewoon maar bereid zijn om tot de rand van de stad te rijden waar wel ruimte is.
. Staat een zeer goed verhaal in. Meerdere goede verhalen zelfs.
) en wens zelf ook niet te moeten horen dat ik slecht ben voor mijn paard, met mijn bitten en sporen. (Waarom zouden we in godsnaam allemaal sporen hebben?).
), maar ik ben blij dat ze wat meer van dat soort artikelen gaan schrijven. Ik kom in het dagelijks leven zoveel mensen tegen die al jaren een paard hebben, maar absoluut geen weet hebben van het belang van weidegang, veel beweging enzovoort...... Het is ze nooit geleerd, het is meestal nog onwetendheid ook.