Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:een paard slaat gericht mis............ echt, als een paard je raakt, doet ie dat niet per ongeluk.
mirgino schreef:ik heb het al eens neergezet maar hier nog een keer;)
dit paard is echt niet verkocht voor de dood!
ze vragen er eerst 650 euro voor ,dat geld brengt een Belg nog niet op bij de slacht.
zo`n paardje als deze leverd mischien net 250/300 euro op meer niet.
dus een handelaar gaat gaat echt niet meer voor betalen,dan verdient hij er niets aan en de handel is zijn broodwinning:7
geloof mij maar dat de pony gewoon verkocht word,zou me niet verbazen als deze morgen op een markt staat;)
mirgino schreef:ik heb het al eens neergezet maar hier nog een keer;)
dit paard is echt niet verkocht voor de dood!
ze vragen er eerst 650 euro voor ,dat geld brengt een Belg nog niet op bij de slacht.
zo`n paardje als deze leverd mischien net 250/300 euro op meer niet.
dus een handelaar gaat daat echt niet meer voor betalen,dan verdient hij er niets aan en de handel is zijn broodwinning:7
geloof mij maar dat de pony gewoon verkocht word,zou me niet verbazen als deze morgen op een markt staat;)
KiWiKo schreef:dat zou imo schandalig zijn............ schandalig to het paard en schandalig tegenover de "redders"
Dees daan......... de eerste is een uitzonderlijke situatie die als zodanig ingeschat moeten worden, de tweede is gewoon een gerichte trap....... en ook dat kan gebeuren uit schrikreactie.
maar nogmaals naar wat ik begrepen heb, vertoonde dit dier dit gedrag in het verleden ook al....... dus is het geen foutje in grootmoeders keuken meer
Cayenne schreef:Dit was neergezet door Sorayalover1, dus daar ga je al.
Arabina_Girl schreef:Waar we nu achter zijn was bekend dat de pony geen makkelijke was en eerder getrapt heeft,Dit is er niet bij verteld.
Citaat:ze zou wel voorwaarst zijn en eenkennig maar niet trappen oid
terwijl we nu ook horen dat ze al vaker gericht geschopt heeft.Kan natuurlijk toeval zijn..
BarbaLala schreef:ben ik ook weer even.
waar ik me over verbaasde, ik heb helemaal geen foto's van Paloma voorbij zien komen, of ligt dat aan mij?
Alane schreef:Arabina_Girl schreef:Waar we nu achter zijn was bekend dat de pony geen makkelijke was en eerder getrapt heeft,Dit is er niet bij verteld.
en nog eentjeCitaat:ze zou wel voorwaarst zijn en eenkennig maar niet trappen oid
terwijl we nu ook horen dat ze al vaker gericht geschopt heeft.Kan natuurlijk toeval zijn..
katiavl schreef:Trouwens ééntje post, en inneens is iedereen akkoord?