Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__elise__ schreef:een paard inslapen kost misschien maar 5 minuten.
als je een paard slacht is dat zoiezo wel veel pijnlijker. het paard wordt dan net zo lang met stroomstokken geslagen tot het dood is.
Seolram schreef:Slachten is het ergeste wat een paard kan overkomen vind ik.
Dus een vredige dood is het best.
IKbenEllen schreef:Seolram schreef:Slachten is het ergeste wat een paard kan overkomen vind ik.
Dus een vredige dood is het best.
En ook jij: heeeelemaal gelijk.
dancertje schreef:__elise__ schreef:een paard inslapen kost misschien maar 5 minuten.
als je een paard slacht is dat zoiezo wel veel pijnlijker. het paard wordt dan net zo lang met stroomstokken geslagen tot het dood is.
sorry maar dit klopt niet en dat weet ik omdat ik zelf mijn paard heb laten slachten het klinkt haard maar jhet is zo en een paard wat een vechter is blijft tegen het inslapen vechten en bij inslapen wek je iegenlijk een hartstilstand op en wat bij het slachten gebeurd is een kastje tegen het hoofd pin er door en weg direct dood en bij inslapen dus niet en ik heb een paard gezien dat 3kwatier er over deed eer die weg was met inslapen
Binckydenice schreef:Ik hoop dat jij ooit bewuster wordt van jezelf, uit je verhalen te lezen heb jij jezelf nog niet echt ontdekt.
Ik ben vegetarier geworden omdat ik het zielig vindt voor ALLE dieren. Dat is ook de enige reden, dat heeft niets te maken met een paard, ezel, hond of koe.
IKbenEllen schreef:Ze IS geen vegetarier Perrokai, ze eet vis. Toevallig heb ik vissen als huisdier, dus ik vind het onmenselijk om vis te eten....
Je eet je huisdier toch niet op....
Belady schreef:Ik vind het afschuwelijk ; Een paard op je broodje .. Blegh.. Ik zou dan toch maar voor die inslaap kiezen ..
maikeltje schreef:Heb je guppies of goudvissen?
Daar zou ik ook niet aan beginnen.
Dat stilt mijn honger nou niet bepaald
IKbenEllen schreef:maikeltje schreef:Heb je guppies of goudvissen?
Daar zou ik ook niet aan beginnen.
Dat stilt mijn honger nou niet bepaald
Geloof me: die van mij krijg je in je eentje niet op!
IKbenEllen schreef:Belady schreef:Ik vind het afschuwelijk ; Een paard op je broodje .. Blegh.. Ik zou dan toch maar voor die inslaap kiezen ..
En dan weer de bekende vraag: eet je wel eens wat uit de friettent????
Nadya schreef:Ik niet, ik haat patat en ik ben vegetarisch, dus frikandellen e.d. zijn niet aan mij besteedt.
rode_tomaat schreef:Aan de ene kant zou ik nooit gaan slachten, vind ik heel sielig.
Maar aan de andere kant, als ze worden ingeslapen en nog een uur moeten lijden. Ik weet dan niet wat ik liever heb..
groetjes
ellepel schreef:beide kanten hebben hun problemen,. de slager kan scheef schieten dan is je paard nog niet dood en de dierenarts kan een te lichte dosis geven dan heb je dus een vechtend paard....
beiden is erg, je paard is dood,weg,voor altijd............