Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:Ik krijg niet de indruk dat al dat "ik heb altijd gelijk waar het ook over gaat" nog iets met het originele topic te maken heeft
nikkiej_86 schreef:lique schreef:en als het dan toch zon klootzak is als nikkiej zegt.....wat doe jij daar dan?en ben het wel met slimmerik eens....
Om even te kijken hoe het met de paarden ging??denk je ook niet??
En trouwens er zijn genoeg bokkers die het met mij eens zijn dus ja ik hoef JOU mening niet eens:D
En er waren meer bokkers die het ook een eikel vinden dus ja
Maar was net opgehouden met de discussies dus sorrylees maar terug wat ik daar heb meegemaakt
word jij ook vast wel vrolijk van:S
sarabande schreef:Ik krijg niet de indruk dat al dat "ik heb altijd gelijk waar het ook over gaat" nog iets met het originele topic te maken heeft
nikkiej_86 schreef:Ik heb dit topic niet geopend:S even goed kijken:D
en ga niet tegen mensen tekeer
geef men mening opmijn maniervrij land;)
lique schreef:ik zeg ook niet dat het GEEN EIKEL IS,maar vind jou gewoon achtelijk reageren..moet je kijken hoe je tegen mensen tekeer gaat ...en dat alleen om dat ze je plan niet steunen,en hun mening geven...en jij hoeft mijn mening niet?als je dit soort topics opent kun je dat toch verwachten?....nogmaals ik vind het ook een eikel maar zie zon aktie gewoon niet zitten,
lique schreef:nikkiej_86 schreef:Ik heb dit topic niet geopend:S even goed kijken:D
en ga niet tegen mensen tekeer
geef men mening opmijn maniervrij land;)
precies een vrij land dus iedereen mag zn mening geven of jij het er mee eens bent of niet...maargoed laat maar weer ik ga hier niet verder over in discussie....pfff succes morgen in ieder geval
Harinaatje schreef:maar waarom demostratie?
Harinaatje schreef:uhhh waarom moet je boel geblokkerd worden??? het is niet zijn schuld hoor
ThePast03 schreef:Heeft het ook niet en het is erg vermoeiend.
Ik snap best dat sommige mensen willen laten zien dat er ook een andere kant aan het verhaal zit en er domweg vanuit gaat dat iedereen hier maar een kant hoort of ziet, maar op deze manier wordt het doordrammen.
Ik stop er in ieder geval mee. Heb in het andere topic de beste samenvatting tot nu toe gelezen en kan verder alleen hopen dat er gerechtigheid plaats gaat vinden.
Chrystal-gek schreef:Help de paarden uit Friesland
De paarden uit Friesland zijn op het droge!!!
Dat is heel mooi, maar nu hebben we te horen gekregen dat de boer ze morgen ophaalt.
Dat willen wij tegengaan, dat hebben deze paarden niet verdient.
Een warme, liefdevolle plek wel en dat zullen ze daar bij die boer helaas niet krijgen.
Daarom stel ik voor om morgen daar de boel te gaan blokkeren, zodat de boer de paarden niet op kan halen.
Mensen, honden, paarden, spandoeken, de hele rambam.
Ook het plan is om de media op de hoogte te brengen, maar daarvoor moeten we eerst meer duidelijkheid hebben.
Dus ga nou niet allemaal massaal mailen, dat is al gedaan en wanneer er meer duidelijkheid is, zal dat weer gedaan worden.
Voor achtergrond informatie:
viewtopic.php?f=11&t=676734&hilit=
viewtopic.php?f=11&t=677098&hilit=
viewtopic.php?f=11&t=677749&hilit=
Karl66 schreef:Crystal, wat geeft jou het recht om iemand te verbieden zijn eigen dieren te verplaatsen?
Jouw mening over deze boer? En hoe weet jij zeker dat jouw mening klopt? Hoeveel onderzoek heb jij daar naar gedaan en welke argumenten heb jij in jouw strafmaat voor deze boer meegewogen?
Als jij deze man wil gaan berechten, moet je rechten gaan studeren, een baan als rechter zien te krijgen en dan met uitschakeling van je persoonlijke gevoelens recht gaan spreken.
Als dat jou teveel moeite is, dan moet je stoppen met proberen voor eigen rechter te spelen.
Karl66 schreef:Volgens mij zegt TS hier toch duidelijk dat zij vindt dat de boer er geen recht op heeft om die dieren te hebben en wil ze een actie organiseren om te voorkomen dat hij zijn dieren meeneemt.
Dat is toch echt het recht in eigen hand nemen.
Karl66 schreef:Ik quote maar weer eens de openingspost:
....
Volgens mij zegt TS hier toch duidelijk dat zij vindt dat de boer er geen recht op heeft om die dieren te hebben en wil ze een actie organiseren om te voorkomen dat hij zijn dieren meeneemt.
Dat is toch echt het recht in eigen hand nemen.