Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petra_O schreef:ik zoek nog een merrienaam voor een haflinger keer fries. Omdat het een kruising is, zit ik niet vast aan een beginletter.
Ik wil wel graag een nederlands klinkende naam. Als het een hengstje wordt, gaat hij lorenzo heten.
Voor een merrie had ik nu al:
-rivella
-pandorra
-zafina
Maar ik kom er niet echt meer uit.
Mizora schreef:Ik kies voor dat (en voor mijn verhaal) vaak namen van http://www.chriswetherell.com/ en dan bij hobbits of elven, linksboven. Bij elven kan je het proberen bij zowel voornaam als achternaam. Dus gewoon een naam of letter bij beide intypen en kijk wat je eruit krijgt. Zijn meestal erg leuke namen.
fjordnina schreef:Ik zoek namen met een X Y of Z voor een voskleurig shetlandveulen. Ik weet nog niet wat het wordt maar ik vermoed een hengstje.
JETSKeTjee schreef:
fjordnina schreef:JETSKeTjee schreef:
Die kennen veel mensen al. Die lijst is zo uitgebreid dat het vervelend zoeken is vind ik. Je komt 10 keer dezelfde naam tegen met maar 1 letter verschil, erg irritant vind ik zelf.
fjordnina schreef:Ik zoek namen met een X Y of Z voor een voskleurig shetlandveulen. Ik weet nog niet wat het wordt maar ik vermoed een hengstje.
Paardennamen schreef:JETSKeTjee schreef:
Wat zou je anders willen dan? Ben bezig om de site aan te passen, maar ideeën zijn altijd welkom
pascha7 schreef:fjordnina schreef:Ik zoek namen met een X Y of Z voor een voskleurig shetlandveulen. Ik weet nog niet wat het wordt maar ik vermoed een hengstje.
x-men of
zorro als die zwart is hahaha