Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
denisesilver schreef:Ik kom net een advertentie tegen waarin staat dat de pony alleen naar UBN houders gaat. Iemand enig idee wat dat inhoudt?
StalNollie schreef:Zelfs ik heb ubn met overal losse weilandjes. Het stelt echt niks voor en als je ze mailt bellen ze je terug en word je goed geholpen. Dus dat je er niet uitkomt is geen excuus het niet op orde te hebben.
denisesilver schreef:StalNollie schreef:Zelfs ik heb ubn met overal losse weilandjes. Het stelt echt niks voor en als je ze mailt bellen ze je terug en word je goed geholpen. Dus dat je er niet uitkomt is geen excuus het niet op orde te hebben.
Ik ben helemaal in het begin, toen het net werd ingevoerd bezig geweest het te regelen. Paarden zijn altijd in eigen beheer geweest. Toen ook al getracht contact te krijgen, maar nul reactie. Maar goed, ik zal me er nog eens op toeleggen.
Flevolander, dat laatste dacht ik idd ook. Vond het een aparte eis.
Muze schreef:Ik heb mijn nieuwe vriend ook gevonden.
Wilde na m’n verlies van mijn jonkie een paard waar ik gelijk mee verder kon………
…….. dus werd ik verliefd op een bijna 3 jarige kruising ruin.
Mama quarab, papa appaloosa ( Hengst nevada).
Zondag komt hij, kunnen we lekker gaan knutselen samen.
denisesilver schreef:StalNollie schreef:Zelfs ik heb ubn met overal losse weilandjes. Het stelt echt niks voor en als je ze mailt bellen ze je terug en word je goed geholpen. Dus dat je er niet uitkomt is geen excuus het niet op orde te hebben.
Ik ben helemaal in het begin, toen het net werd ingevoerd bezig geweest het te regelen. Paarden zijn altijd in eigen beheer geweest. Toen ook al getracht contact te krijgen, maar nul reactie. Maar goed, ik zal me er nog eens op toeleggen.
ikke schreef:denisesilver schreef:
Feitelijk is het een non-eis. De plek waar het paard naar toe gaat heeft altijd een UBN, dat moet namelijk.
In de praktijk zullen er best meer mensen zijn die, net als DS, geen UBN voor elkaar kregen en het erbij hebben gelaten.
In dat eerste begin was het namelijk helemaal niet zo simpel, om niet te zeggen dat er geen reet van deugde. Onze stalhouder heeft het ook een poos op z'n beloop gelaten en later, toen ze het beter voor elkaar hadden, alsnog geregeld. Dat laatste zal niet iedereen gedaan hebben, zeker onder particulieren.
Nonna1984 schreef:Helaas wéér een paard afgekeurd tijdens de klinische keuring. Dit is nou al de tweede keer, zou 3x scheepsrecht zijn?