Oke ik meld me ook, check elke dag het topic. Totaal geen verstand van drachtige merries maar vanwege t filmpje van de buik en de gedrags verandering denk ik ook #teamveulen
Swift
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-24 16:41
Wat leuk zoveel mensen die meeleven en een team kiezen! En ook mensen die mee hopen op een veulentje, echt super lief! Nu wordt het nog spannender!
Wij hebben van het mooie weer geprofiteerd en zijn met beide shetjes gaan wandelen (in het kader van samen iets leuks doen is goed voor de bonding). Het was heerlijk en ze deden het goed (zolang we voldoende afstand hielden). Skyla mocht ook nog even model staan:
Team hooi: Charaz Lies Knolselder Senna21 Poekkie Mondy Rivendell Pretty Biebz Juval Tootje71 Silvia58 Volte Idylle Vetra
Ik doe ook mee. Ik heb er geen verstand van, maar ik gok op een veulen
Nicollevs
Geplaatst: 07-01-24 19:03
Hier nog een stille meelezer, kijk ook iedere dag. Team denktdathethooiismaarhooptopeenveulen
Poekkie
Geplaatst: 07-01-24 19:03
Mooie foto’s! Hier helaas alleen kou zonder sneeuw
Swift
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-24 19:25
Het topic gaat echt hard zo, iedereen in verwarring en hopend op een veulentje Maar het is hier inderdaad wel heel gezellig 01San! En ik vind het echt heel leuk dat veel meelezers zich nu ook melden! Het was hier wel een mooie wereld met net dat laagje sneeuw en Skyla is een fotogenieke pony dus dat geeft mooie plaatjes Poekkie!
Skyla heeft nu weer een nieuwe fase waarbij de ze uren op dezelfde plek staat... Elke dag wat anders met deze dame Haar kling leek vanavond nog weer wat langer maar dat kan morgen weer heel anders zijn weet ik uit ervaring. Ze lijkt dikker te worden maar de vacht gaat met dit koude en droge weer ook meer rechtop staan dus dat vertekend ook. En ze eet nog steeds vrij weinig, dat vind ik wel wat lastig vooral nu het zo koud is maar we blijven het wel steeds aanbieden dus ze heeft de keus. Haar halve stal is inmiddels bedenkt met hooi dat ze niet eet maar wel verspreid...
Team hooi: Charaz Lies Knolselder Senna21 Poekkie Mondy Rivendell Pretty Biebz Juval Tootje71 Silvia58 Volte Idylle Vetra Muronia
Maar omdat het zo leuk is als het wel zo zal zijn....ga ik voor team veulen
silvia58
Geplaatst: 07-01-24 20:14
Oeps ik sta in het verkeerde rijtje !
ik denk hooi, maar hoop dat ik het mis heb en er toch een veulentje geboren wordt
BigOne
Geplaatst: 07-01-24 20:15
Ik heb echt geen idee, de shet die wij toen via via kochten kwam uit een kudde, lief rustig dier, slank , gezond en ja werd wel wat dikker. Op het moment dat ik doorhad dat darmen niet zo gek kunnen bewegen stond er drie weken later plots een veulen naast in stal .
Swift
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-24 20:42
Zo het wordt een hele administratie om bij te houden zo en qua hoeveelheid teams gaat het steeds meer weghebben van het aantal partijen in de Nederlandse politiek Eindelijk gezelschap in mijn team, gezellig Artimes! Haar buik lijkt nu langzamerhand wel iets breder te worden Linnie050 maar nog niet heel overtuigend inderdaad. Fijn dat je wel mee hoopt! Sta je zo goed Silvia58? Wow wat een verhaal BigOne, het kan dus wel gewoon... We gaan het zien bij Skyla! Twee teams kunnen we echt niet aan beginnen hoor Urielle en ik weet ook niet of ik het aandurf om bewust een veulentje te fokken eigenlijk... Ik vind eigenlijk ook niet dat Skyla daar dan een geschikte kandidaat voor is met haar verhaal... De kans dat ik bewust een veulentje ga fokken acht ik momenteel nihil. Dus ik hoop maar gewoon dat we wel een cadeautje van Skyla krijgen!
Team hooi: Charaz Lies Knolselder Senna21 Poekkie Mondy Rivendell Pretty Biebz Juval Tootje71 Volte Idylle Vetra Muronia