Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Guusje 17 schreef:Ga je hem ook verder beleren met barebackpad?
Galeobdolon schreef:Idealiter zie je een los lijntje en een paard dat met z’n koppie laag alles in zich op aan het nemen is
Galeobdolon schreef:Ik ben 2 dagen niet bij Gulgyz geweest en ze heeft het me niet in dank afgenomen. Ze wilde niet richting longeercirkel. En in de longeercirkel was ze voornamelijk aan het uitdagen. Een hele korte, duidelijke loswerk sessie gedaan.
Moska schreef:Vanavond weer gewandeld, erg braaf! En zijn nieuwe hoofdstel gepast, helaas is de neusriem te klein, verder zat het prachtig
Captain schreef:Wat goed zeg!Vind hem wel erg gefocussed op het voer! Kent hij het voedselweigeren? Dat kun je nog meenemen, maar het blijft ook wel een beetje een haflinger.
Echter wil je wel, ook voor je eigen veiligheid, dat hij voornamelijk de focus heeft op wat er op zijn rug gebeurd, en niet op het voer. Het kan namelijk zijn dat hij diegene op zijn rug niet eens opmerkt, en als het nieuwe van de snoepjes er dan af is, hij kan schrikken omdat er 'ineens' iets op zijn rug zit.
Mijn advies: werken aan voedsel weigeren, minderen met voerbeloningen en een lekker kriebelplekje opzoeken.
Captain schreef:Wat goed zeg!Vind hem wel erg gefocussed op het voer! Kent hij het voedselweigeren? Dat kun je nog meenemen, maar het blijft ook wel een beetje een haflinger.
Echter wil je wel, ook voor je eigen veiligheid, dat hij voornamelijk de focus heeft op wat er op zijn rug gebeurd, en niet op het voer. Het kan namelijk zijn dat hij diegene op zijn rug niet eens opmerkt, en als het nieuwe van de snoepjes er dan af is, hij kan schrikken omdat er 'ineens' iets op zijn rug zit.
Mijn advies: werken aan voedsel weigeren, minderen met voerbeloningen en een lekker kriebelplekje opzoeken.
Blaze1994 schreef:Hier ook gehangen
miereneter schreef:Blaze1994 schreef:Hier ook gehangen
![]()
Moet wel zeggen dat bij de mijne het hangen héél anders was dan het zitten. Hangende kon ik echt alles doen, hij vond er niets van. Toen ik rechtop zat, was hij helemaal van de kaart. Wist niet meer of die moest stilstaan of rennen. Gaat nu alweer prima, maar dat het hangen goed gaat, zegt dus niet per se iets. Al zal dat voor elk paard anders zijn.
Zou je het niet zelf willen doen met de prof op de grond, als het nu al zo goed voelt? Zo doe ik het, dat bevalt erg. Ik vind het juist fijn dat de meest ervarene op de grond staat.