Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
famkeY schreef:Het feit dat ze eerlijk blijft berichten geeft wel aan dat ze het goed bedoelt. De 1 is Alleen wat tactischer dan de ander. Ik vind het natuurlijk voor het paard het ergst, maar als Nieuwe eigenaar sta je in een hele korte tijd voor een super moeilijke keuze! Geld kwijt, paardje die je niet kan rijden waar naar je zo hebt uitgekeken, dierenarts kosten Enz enz.
Wie ben ik om je te vertellen wat je moet doen.... wens je wel heel veel sterkte..
Diertjec schreef:Misschien een idee om het aanbod van Knert dan nog eens serieus te overwegen.
De maandelijkse kosten niet meer hebben, weegt denk veel meer op dan tegen de prijs die je nu nog voor hem wilt hebben.
Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe!
Marije_1997 schreef:Diertjec schreef:Misschien een idee om het aanbod van Knert dan nog eens serieus te overwegen.
De maandelijkse kosten niet meer hebben, weegt denk veel meer op dan tegen de prijs die je nu nog voor hem wilt hebben.
Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe!
Ik heb em liever bij iemand die ik persoonlijk ken. Ik kan hem momenteel nog prima betalen. Maar zit met wat wrijving tussen detachering en mij. M'n salaris is verkeerd berekend dus het is even afhankelijk van of dat word aangepast of dat ik een beter salaris bij iemand anders krijg aangeboden. Het is niet dat het maandelijks een godvermogen is, gemiddeld zo'n 200 euro per maand ex da kosten en hoefsmid.
Gypsy schreef:Wanneer komt de hoefsmid eigenlijk, aangezien je zei dat je die wou afwachten? Ik ben eigenlijk juist benieuwd naar wat er uit een evt kreupelheidsonderzoek van de da komt.
Ik heb ook wel eens in zak en as gezeten omdat er 1 die al eerder geblesseerd was kreupel liep. Bleek het iets heel anders te zijn dan de oorspronkelijke blessure, wat prima te behandelen was.
Diertjec schreef:Opzich is 6 weken voor een paar ijzers niet gek. Mijn paard doet ook maar 6 weken met dr ijzers en dat zie ik ook bij veel klanten
Hopelijk heeft het positief effect!
Hilary schreef:Hoe lang staat ie buiten? Ik vind gevulde kogels voor een 6 jarige niet echt normaal, zeg maar... meer buiten kan helpen. Lijkt me goedkoper dan BoT...
famkeY schreef:Menig mens had hem weer terug gebracht waar hij vandaan kwam. Heb je hem bij een bekende vandaan? Of handelaar/marktplaats? Denk je dat hij hier al last van had toen je hem kocht? Nogmaals je doet best goed je best!! En je mag best balen dat je een hoge prijs betaald voor iets wat je nou niet bepaald voor ogen had.
Marije_1997 schreef:famkeY schreef:Menig mens had hem weer terug gebracht waar hij vandaan kwam. Heb je hem bij een bekende vandaan? Of handelaar/marktplaats? Denk je dat hij hier al last van had toen je hem kocht? Nogmaals je doet best goed je best!! En je mag best balen dat je een hoge prijs betaald voor iets wat je nou niet bepaald voor ogen had.
Hij komt uit foute handel en hoef geen klapper op m'n kop. Dus ga er m'n handen niet vuil aan maken.
Hij had alles al voordat ik em kocht.
Mloes schreef:Jeetje ik had een tijdje niet meer meegelezen, maar wat een wending weer. Sterkte met het maken van een juiste beslissing!
(Ik zie dat je ook superveel post in het topic over ergernissen. Negatief denken en dit uitspreken werkt alleen maar meer negativiteit in de hand. Misschien kan je eens proberen dit topic links te laten liggen, en juist dagelijks zaken te posten waar je dankbaar voor bent of waar je blij van wordt. Werkt echtik lees in al je berichten dat je helemaal niet lekker in je vel zit
)
Rocamor schreef:En wat is de meerwaarde voor [***] om helemaal stuk teruggekocht te worden van de verzekering om daarna doorverkocht te worden? Of als weidemaatje?
Waarom niet nu al (evt met goed dek) een flinke tijd de wei op, om te zien of eea zich betert?