Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze groeit nog zó hard en is nog zo'n lekker gupje, die mag echt nog wel even doorgroeien. Ik pak haar ongeveer 1-2x per week. Dan gaan we of wandelen (half uurtje) of in de bak wat prutsen (10-15 minuten). Verder staat ze overdag in de paddock waar ze de héle dag speelt met haar vriendjes en 's nachts nu op stal. Vanaf het voorjaar weer 24/7 buiten.
Best wel flink aan de maat voor een Tinkermerrie dus.
. Ik ben vooral verliefd geworden op deze tak van sport omdat het zo veelzijdig is. Daarnaast vind ik die manier van omgang en training beter bij me passen is een quarter natuurlijk het allergaafste ras ter wereld

Phuddle schreef:Ego update hier:
Gisteren mocht ik inderdaad naar huis toe. Veel fijn om weer thuis te zijn. Maar merk eigenlijk nu pas wat een impact het heeft gehad. Heel erg moe en als ik ook maar de trap op loop voel ik dat gelijk terug. Dus het rustig aan doen zal nog wel even moeten vrees ik.
Wel gekeken met een vriendin naar een planning voor Minette omdat ze ook niet eindeloos bij de opfok kan blijven. En morgenavond eindelijk weer even bij haar kijken en dan gelijk even bespreken hoe en wat nu verder. En dan hopen dat het allemaal gewoon gaat lukken.
Voorlopig gaat ze nog niet naar een keuring, wellicht als ze uitgegroeid is.
Fijn hoor dat dit zo goed gaat en verstandig van je om zowel links als rechts te doen, zowel voor paard als lenigheid ruiter *ahum*
Blijf je bitloos rijden of enkel in de beleerfase?
Mooie foto ook die laatste, met dat speciale winterlicht. 1.60m is al flink aan de maat.
Dat roze setje past echt wel bij die donkere kleur.
Hij moet zondag ook (wit) op de foto, dus er staat me nog een flinke uitdaging te wachten
Plan is nu om hem zowel vrijdag als zaterdag te wassen in de hoop dat hij zich schoon kan houden
En ik moet nog 7 andere paarden ook wassen, waarvan ik van de helft niet weet hoe ze op water gaan reageren (allemaal jong spul). Help 
Zie het filmpje in de link 
Gini schreef:fransje23, heb je ook al gestapt of is gezeten ook letterlijk gewoon gezeten?Fijn hoor dat dit zo goed gaat en verstandig van je om zowel links als rechts te doen, zowel voor paard als lenigheid ruiter *ahum*
Blijf je bitloos rijden of enkel in de beleerfase?
Voel mij dan echt onhandig en een stijve hark.

echt nog nooit zo heftig geweest. Mevrouw heeft ontdekt dat als je je maar helemaal recht maakt en het dan op een rennen zet dat baasje en grondwerk juf je niet meer kunnen houden en dat je dan dus grasjes kan eten aan de bakrand 
poeslief was ze vandaag
echt hoor draak en zo slim dan

Schimmels zijn altijd feest, smeerkezen
Wat dat betreft is Pinda een mooi praktisch kleurtje, haar moeke is wit en ik heb dus zowat aandelen in Biotex na 10 jaar met haar 
Mooi! Ik hou wel van een beetje maat 
Groot gelijk dat je toch even voor de zekerheid foto's laat maken, dan weet je zo veel zekerder waar je aan toe bent. Ik duim voor je dat het helemaal goed komt op korte termijn

En dan zeggen mijn stalgenoten laconiek "grenzen opzoeken hè", pfff. Het enige wat ik dan denk is...*behang* *Pinda/Jipje* *PLAK*
Maar inderdaad, meestal zijn ze de dag erna dan weer poeslief 
Ik bel denk ik na het weekend al ipv na volgend weekend, ze kan wat mij betreft heen zodra ze plek hebben. Wanneer dat wordt is echt nog onduidelijk, ligt eraan hoe de huidige zadelmakmaakpaarden het doen
Aanstaande zondag hebben we eerst maar weer les, ik denk beetje loswerken en dan eens les aan de longe 
Zaterdag los in de bak met Jipje gehad (konden de pubers elkaar eens moe maken
), en stalgenootje heeft haar achter Jipje aan wat balkjes laten huppen. Eerder deed ze dat echt niet, elk balkje was een hek waar je echt niet overheen kunt
Maar nu ging het zowaar wel. Maandag was ze fris, en was ze bij het loswerken vervolgens aan het loeren of ze ook over de omheining heen kan
Ambitie heeft ze iig wel, als balkje lukt moet anderhalve meter blijkbaar ook kunnen
Wellicht kan ik er later dus toch nog wel mee gaan springen, het kwartje is gevallen