Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimme_Joy schreef:Die van mij heeft een dubbele ritssluiting op haar buik, wie biedt?!
Gimme_Joy schreef:Ik snap ook echt wel dat zo'n project met alle goede bedoelingen wordt gestart, maar paarden voor zo'n doel naar Europa halen gaat er bij mij niet in. En dat wil niet zeggen dat ik hengstenkeuringen wel goedkeur.
Isabel_k schreef:Tuurlijk worden er paarden geëxporteerd. Mijn paard is ook geëxporteerd (uit belgie, maar goed)
Het gaat ook niet om het exporteren, meer over de mustangs die naar Nederland moeten komen (of een ander land in Europa). Het verrichtingsonderzoek ben ik ook niet echt fan van, maar goed, dat vind ik een ander doel hebben. Dat heeft ook iets 'belangrijks'. Maar extra geld neerleggen voor een paard dat NH-getraind is met een speciaal verhaal, ook bijzonder.
Wie wil er 10.000 neerleggen voor mijn NH-getraind paard met trauma's. Dat is ook een bijzonder verhaal(grapje)
Granoek schreef:Haha ja die van jou is wel ongeveer klaar nu toch? Nu mag ik hé? Please?![]()
Wat een bonk hahaha.
Duke komt meer in verhouding maar is nog steeds een beetje een sulletje als je hem langs Dexter ziet staan hahaha
Ik kwam in dit topic eigenlijk met Ben want Duke ging ik nog niet leren, maar Ben staat weer even stil omdat mijn vriend druk in de examens zit
Orchidee14 schreef:
fransje23 schreef:Orchidee14 schreef:
Gezien het feit dat Yvette de mustang zelf gekocht heeft denk ik niet dat ze nogmaals mee gaat doen. Ze was uiteindelijk teveel gehecht aan Pearle.