lnvdh schreef:worden jullie soms niet benauwd bij de gedachte dat je 7 dan p week voor je dier moet zorgen en als het meezit wel 20 jaar??? ik zelf rij nu 10 jaar paard met tussenposes ve zwangerschap....wil ergens heel graag een eigen maar het idee dat je dan echt altijd verantwoordelijk bent benauwd me wel een beetje.. tuurlijk kan je bijrijders zoeken ed of een volle pension stal maar desalniettemin... zover kan je niet in de toekomst kijken....ik weet niet of ik zomaar zou kunnen verkopen als het niet meer gaat tijdtechnisch of financieel....ben ik nu een doemdenker???
Om deze reden staat de mijne in volpension. Ik werk onregelmatig dus zonder all in had het mij nooit gelukt. Ik heb verder geen ambities dus als hij een week stilstaan maakt het ook niet zoveel uit. Ik wil vooral boscrossen en als ik er niet ben staat hij in de wei met soortgenootjes.
Zij weten dat dit mijn droom is en dat er ooit toch een eigen paard komt. En nu heb ik er eentje gevonden waar ik meteen zo een klik mee heb dat ik niet kan wachten op met hem aan de slag te gaan. Het is ook een paard dat als het echt een week niet lukt om te rijden wel even kan stilstaan. Ik studeer dit jaar af en heb nog geen gezin/huishouden dus kan nog niet inschatten hoeveel tijd er binnen enkele jaren dagelijks overblijft maar ik geloof er in dat ik tegen dan wel een oplossing gevonden krijg moest het moeilijk worden qua tijd of financieel. Mijn paard komt op een privé stal te staan, overdag in de paddock of wei met vriendjes en wordt binnen/buiten gezet dus als het een dagje niet lukt om langs te gaan, is dat geen probleem
Ik denk dat als ik er nu niet voor ga, ik de stap misschien nooit durf te zetten
Niet geschoten is altijd mis
Sinds 10 januari ben ik eigenaar van een 8 jarige bruine tinker ruin met de naam Joe ^^