Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mist schreef:Gaat goed hoor ! eet heel goed en laat nu z'n eten staan als het teveel is en eet het later op (gelukkig wan 8x per dag papjes is een hele opgave) De wei vind hij ook geweldig (max half uurtje nog- denk niet dat hij vaak op een weide is geweest in zijn leven)
Ben niet zo van topics, en zeker geen volgtopics aanmakenvind dat persoonlijk erg verveledn, maar ik snap ook dat jullie willen weten hoe het gaat dus ik zal wel blijven updaten maar niet meer elke dag
[***] schreef:We zijn een paar dagen verder..... Hoe gaat het met Kareltje? En met jou natuurlijk.
Mist schreef:Gaat goed hoor ! eet heel goed en laat nu z'n eten staan als het teveel is en eet het later op (gelukkig wan 8x per dag papjes is een hele opgave) De wei vind hij ook geweldig (max half uurtje nog- denk niet dat hij vaak op een weide is geweest in zijn leven)
Ben niet zo van topics, en zeker geen volgtopics aanmakenvind dat persoonlijk erg verveledn, maar ik snap ook dat jullie willen weten hoe het gaat dus ik zal wel blijven updaten maar niet meer elke dag
Japeloup schreef:Toch moet TS het waarderen dat we meeleven. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als mensen beleefd vragen hoe het gaat. Het is aan TS om wel of niet te reageren.
Ik heb elke keer als ik zie dat er nieuwe berichten zijn in dit topic: o snel kijken, zou er wat info zijn over hem.
Ben niet teleur gesteld als dat er niet is. Mooi om te zien dat andere meeleven en interesse tonen.