. Echt respect hoor, hoe je steeds wwer nieuwe dingen verzint om Cookie "te temmen". Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
in de diepe sneeuw. peer2005 schreef:Wat wel eens voor een doorbraak kan zorgen met dergelijke paarden is om ze voor het eerst te berijden in het water (dat moet dan minstens zo hoog als de borst van het paard komen). Of, maar dat heb je in NL niet echt voor het uitzoekenin de diepe sneeuw.
nou sterkte ermee iig, ik had een dergelijk paard allang opgegeven, veels te risicovol, maar mooi weide- ornamentje
peer2005 schreef:Hm ja dat blijft dan tricky, want achterbenen blijven snel onder water of in de sneeuwnou sterkte ermee iig, ik had een dergelijk paard allang opgegeven, veels te risicovol, maar mooi weide- ornamentje
ik ben er nu eenmaal aan begonnen met de afspraak dat hij hier nooit levend het erf af zou gaan, dus mocht het echt een onmogelijk verhaal blijken, dan zal dat het einde van de Cookie-casus worden. peer2005 schreef:Hm ja dat blijft dan tricky, want achterbenen blijven snel onder water of in de sneeuwnou sterkte ermee iig, ik had een dergelijk paard allang opgegeven, veels te risicovol, maar mooi weide- ornamentje
ikke schreef:peer2005 schreef:Hm ja dat blijft dan tricky, want achterbenen blijven snel onder water of in de sneeuwnou sterkte ermee iig, ik had een dergelijk paard allang opgegeven, veels te risicovol, maar mooi weide- ornamentje
Maar ergens moet je je kennis vandaan halen.
Ik kan me er dus wel iets bij voorstellen dat Suelza hier een punt van maakt. Het levert dan wel geen geld op maar wel een schat aan (nieuwe) informatie.
) 
Suelza schreef:Joltsje schreef:[ [url=m/lf7SeW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hmm mijn zoon heeft ook een ontembaar pasrd. @suelza, kopen? :p
Ik zou beginnen met kleinere springschoenen. Ik denk dat ze te groot zijn en dat het dier daarom de voeten niet aan de grond wilt houden, omdat het hem irriteert...